Het lukt me niet mijn UPCMAIL e-mail account op Windows MAIL in te voeren. Ik heb dit eerder wel met succes gedaan. Ik krijg nu een Foutcode 0x80004005 gemeld. Voor alle zekerheid ook het wactwoord van mijn UPCMAIL e-mail gewijzigd. Ook geprobeerd vanaf een andere laptop. Ik blijf dezelfde foutcode melding krijgen. Wat is er aan de hand?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
https://community.ziggo.nl/t5/Internet/Kan-geen-account-toevoegen-aan-de-Wiondwos-10-app-Personen/m-... misschien heb je hier wat aan?
Hoi @FonsB1
Welkom op de Community van Ziggo.
Microsoft ondersteunt helaas geen Windows Live Mail meer sinds januari 2017.
Indien je de mogelijkheid hebt, raad ik aan om voor een programma te gaan wat wel ondersteund wordt.
Denk hierbij aan Mozilla Thunderbird bijvoorbeeld. Zo zijn er ook nog een aantal andere programma's.
Via https://www.ziggo.nl/klantenservice/internet/e-mail/imap#/ lees je welke gegevens er nodig zijn om de mail in te stellen.
Daarnaast staat in het topic wat @Richard1993! aangeeft een workaround. Deze workaround zou je ook nog kunnen proberen.
We horen graag van je of het gelukt is.
Hoi @FonsB1,
Heb je het kunnen oplossen met de work around van @Richard1993! of ben je een ander e-mailprogramma gaan gebruiken?
Ik hoor graag van je!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.