De Ziggo SmartWifi app: versie NL 2.28
Let op: Vanaf 27 juni wordt de nieuwste versie van de Ziggo SmartWifi app gefaseerd uitgerold. Hier hoef je verder niets voor te doen en je ontvangt de update op je apparaat zoals gebruikelijk. Heb je...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Het lukt me niet mijn UPCMAIL e-mail account op Windows MAIL in te voeren. Ik heb dit eerder wel met succes gedaan. Ik krijg nu een Foutcode 0x80004005 gemeld. Voor alle zekerheid ook het wactwoord van mijn UPCMAIL e-mail gewijzigd. Ook geprobeerd vanaf een andere laptop. Ik blijf dezelfde foutcode melding krijgen. Wat is er aan de hand?
https://community.ziggo.nl/t5/Internet/Kan-geen-account-toevoegen-aan-de-Wiondwos-10-app-Personen/m-... misschien heb je hier wat aan?
Hoi @FonsB1
Welkom op de Community van Ziggo.
Microsoft ondersteunt helaas geen Windows Live Mail meer sinds januari 2017.
Indien je de mogelijkheid hebt, raad ik aan om voor een programma te gaan wat wel ondersteund wordt.
Denk hierbij aan Mozilla Thunderbird bijvoorbeeld. Zo zijn er ook nog een aantal andere programma's.
Via https://www.ziggo.nl/klantenservice/internet/e-mail/imap#/ lees je welke gegevens er nodig zijn om de mail in te stellen.
Daarnaast staat in het topic wat @Richard1993! aangeeft een workaround. Deze workaround zou je ook nog kunnen proberen.
We horen graag van je of het gelukt is.
Hoi @FonsB1,
Heb je het kunnen oplossen met de work around van @Richard1993! of ben je een ander e-mailprogramma gaan gebruiken?
Ik hoor graag van je!
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Let op: Vanaf 27 juni wordt de nieuwste versie van de Ziggo SmartWifi app gefaseerd uitgerold. Hier hoef je verder niets voor te doen en je ontvangt de update op je apparaat zoals gebruikelijk. Heb je...