1
Vraag
2
Reacties
powerkooijmans

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

internet verbinding niet stabiel

hoi ik heb bij fivem op een roleplay server van een vriend vrij wel een hoge ms/ping in game 

waardoor bij mijn fivem en mijn discord blijft hangen verder niet mijn computer maar wel dat het misschien 

wel iet met mijn internet wat mis is ik heb 11 a 12 ping/ms 300 download en 30.8 upload dat is wat bij ongeveer met mijn abonnement gelijk is maar geen idee waar het probleem is 

 

gr. mark kooijmans

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes

Om je signaal te kunnen beoordelen, kun je hier uit je modem de volledige pagina's van downstream en upstream waarden plaatsen met een schermafbeelding en de laatste dagen Netwerk historie?

Waar vind ik de up- en downstreamwaardes van mijn modem?

https://community.ziggo.nl/t5/Tips-van-Ziggo/Waar-vind-ik-de-up-en-downstreamwaarden-van-mijn-modem/...

En kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?

Bekijk in context

2 Reacties 2
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes

Om je signaal te kunnen beoordelen, kun je hier uit je modem de volledige pagina's van downstream en upstream waarden plaatsen met een schermafbeelding en de laatste dagen Netwerk historie?

Waar vind ik de up- en downstreamwaardes van mijn modem?

https://community.ziggo.nl/t5/Tips-van-Ziggo/Waar-vind-ik-de-up-en-downstreamwaarden-van-mijn-modem/...

En kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?

Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 1334Posts
  • 203Oplossingen
  • 672Likes

@powerkooijmans welkom op de Ziggo Community. Zoals je ziet heeft @Dave! je al een reactie gestuurd met een aantal vragen rondom het signaal en hoe het aangesloten zit. 
Met het feit dat je je snelheid haalt is daar niet direct een link te leggen, maar wel een goed begin punt. 

Deel je die info, dan kunnen we je verder ondersteunen!
 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic