mijn internet valt al weken steeds weg, soms een paar keer op een dag, het is bij alle laptops en tablets het geval ook als ik naast de verbinding zit valt hij weg, al branden er wel 4 lampjes soms zie je hem ook niet bij wifi verbindingen staan, en dan zet ik hem uit en kabel eruit, soms zelfs een half uur, doe hem weer aan komt hij online en verdwijnt dan weer, zelfs reset gedaan, maar hij blijft het zo doen.
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Upstream kanalen | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statistiek | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Een Ziggo moderator komt hier morgen of overmorgen weer langs om één en ander te regelen.
@jawenawe Ontzettend balen dat het probleem ondanks de tot dusver ondernomen stappen nog niet lekker werkt! Ik heb even opnieuw een blik geworpen op het signaal en dat ziet er op zichzelf verder prima uit. Mjin verdenken gaan in dit geval uit naar een technisch mankement in het Cisco 3925 modem. Om deze reden heb ik dan ook kosteloos een nieuw SmartWifi modem opgestuurd. Binnnen 2 a 3 werkdagen ontvang je het modem met de pakketdienst van Post NL. Het oude modem hoeft niet retour en mag je inleveren bij de milieustraat. Laat je weten hoe het nieuwe modem bevalt?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.