Contact weer opgenomen met de ziggo klantenservice.
Merk sinds de aanpassing van de monteur van afstand wel een verbetering.
Maar soms heeft het modem wel moeite merk ik :
13/01/2021 11:46:10 | critical | No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=4c:38:d8:36:ac:2b;CMTS-MAC=00:17:10:91:53:1c;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0; |
13/01/2021 09:39:41 | Let op! | RCS Partial Service;CM-MAC=4c:38:d8:36:ac:2b;CMTS-MAC=00:17:10:91:53:1c;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0; |
Volgens de klantenservice is er geen gescheiden SSID benaming meer noodzakelijk voor het 2,4 en 5ghz. Er zou nieuwe software aanwezig zijn waardoor dit het zelf allemaal regelt.
Ziggo klantenservice heeft dus beide frequenties het zelfde SSID naam voorzien, dit kan instabiliteit verklaren volgens hun met mijn internet.
Nou we gaan dit weer even testen!