1
Vraag
2
Reacties
Spiros

Level 1
  • 75Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

internet problemen

Tijd Prioriteit Omschrijving
19/12/2020 11:14:17 notice LAN login Success;CM-MAC=4c:38:d8:36:ac:2b;CMTS-MAC=00:17:10:91:53:1c;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
19/12/2020 11:07:19 critical No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=4c:38:d8:36:ac:2b;CMTS-MAC=00:17:10:91:53:1c;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
19/12/2020 10:58:7 notice TLV-11 - unrecognized OID;CM-MAC=4c:38:d8:36:ac:2b;CMTS-MAC=00:17:10:91:53:1c;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
18/12/2020 10:15:48 critical No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=4c:38:d8:36:ac:2b;CMTS-MAC=00:17:10:91:53:1c;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
18/12/2020 10:15:9 critical SYNC Timing Synchronization failure - Loss of Sync;CM-MAC=4c:38:d8:36:ac:2b;CMTS-MAC=00:17:10:91:53:1c;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
17/12/2020 13:10:38 critical No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=4c:38:d8:36:ac:2b;CMTS-MAC=00:17:10:91:53:1c;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
17/12/2020 10:42:54 Let op! RCS Partial Service;CM-MAC=4c:38:d8:36:ac:2b;CMTS-MAC=00:17:10:91:53:1c;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
17/12/2020 10:41:32 critical No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=4c:38:d8:36:ac:2b;CMTS-MAC=00:17:10:91:53:1c;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
17/12/2020 10:33:39 Let op! RCS Partial Service;CM-MAC=4c:38:d8:36:ac:2b;CMTS-MAC=00:17:10:91:53:1c;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
11/12/2020 14:58:0 critical No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=4c:38:d8:36:ac:2b;CMTS-MAC=00:17:10:91:53:1c;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
11/12/2020 11:16:5 Let op! RCS Partial Service;CM-MAC=4c:38:d8:36:ac:2b;CMTS-MAC=00:17:10:91:53:1c;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
08/12/2020 13:00:33 critical No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=4c:38:d8:36:ac:2b;CMTS-MAC=00:17:10:91:53:1c;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
08/12/2020 11:59:38 Let op! RCS Partial Service;CM-MAC=4c:38:d8:36:ac:2b;CMTS-MAC=00:17:10:91:53:1c;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
08/12/2020 11:58:30 critical SYNC Timing Synchronization failure - Loss of Sync;CM-MAC=4c:38:d8:36:ac:2b;CMTS-MAC=00:17:10:91:53:1c;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19110Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7235Likes

Goedemorgen @Spiros,

Hartelijk dank voor je terugkoppeling! Ontzettend fijn dat alles weer naar tevredenheid werkt. Ik heb voor de periode van 8 december 2020 t//m 23 december 2020 een vergoeding voor je in
orde gemaakt conform de garantieregeling (zie artikel 21.5 Beschikbaarheid en Storingen). Hiermee komt de totale vergoeding uit op € 50,72. Dit bedrag zal op een van de volgend facturen verrekend worden. 
Laat het  maar weten als wij je verder nog ergens mee kunnen helpen.

Veel plezier met de diensten en alvast fijne feestdagen en een gezond & gelukkig 2021!

Groeten,

Paul

Bekijk in context

23 Reacties 23
Jan F.

Level 20
  • 17044Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes

En wat zijn de up- en downstreamwaardes van uw verbinding?

Spiros
Topicstarter
Level 1
  • 75Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Het werkt weer, snap niet waar ziggo mee bezig is?

Werkzaamheden misschien?

Begin het beetje zat te worden. Het is wel weer extreem traag, betaal voor 500mbit en het is rete traag.

Met de klantenservice gebeld, ze gaan gelijk over tot een monteur boeken, terwijl er niks veranderd is aan de situatie in de meterkast.

Eind november was al een monteur van ziggo al langs geweest.

Als of het probleem aan mijn splitter of versteker ligt, het zijn dezelfde splitter en kabels die er al twee maanden in liggen, waarbij ook het nu weer bij werkt.

 

Volgens mij moeten jullie de ZIGGO systemen nakijken, het ligt nooit aan ZIGGO!

De logs geven aan dat er sinds 08 december 2020 weer een probleem was.

 

@Mariska Ziggo  Ziggo moderator, graag compensatie vanaf 08 december 2020.

 

 

Tijd Prioriteit Omschrijving
19/12/2020 12:18:45 notice LAN login Success;CM-MAC=4c:38:d8:36:ac:2b;CMTS-MAC=00:17:10:91:53:1c;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
19/12/2020 12:14:15 critical No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=4c:38:d8:36:ac:2b;CMTS-MAC=00:17:10:91:53:1c;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
19/12/2020 12:05:22 notice TLV-11 - unrecognized OID;CM-MAC=4c:38:d8:36:ac:2b;CMTS-MAC=00:17:10:91:53:1c;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
19/12/2020 12:01:52 notice LAN login Success;CM-MAC=4c:38:d8:36:ac:2b;CMTS-MAC=00:17:10:91:53:1c;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;

 

Spiros
Topicstarter
Level 1
  • 75Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Het probleem is na enkele minuten weer terug.

Heb de versterker en de splitter er tussenuit gehaald, probleem nog aanwezig het ligt dus niet aan mijn splitter of versterker en lijkt mij sterk dat de nieuwe kabels na iets meer dan 1 maand het niet meer doen.

Zou graag een verklaring willen hebben van ziggo waar zij mee bezig zijn?

Is de ziggo klantenservice niet bekend met de actuele storingen?

Ziggo kaart met huidige storingen | Allestoringen

 

 

Spiros
Topicstarter
Level 1
  • 75Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Tuurlijk nooit op mijn adres

 

Storingen | Klantenservice | Ziggo

Spiros
Topicstarter
Level 1
  • 75Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Sinds gisteren (zondag 20dec2020) draait het weer rolletjes, zonder enige problemen.

Het kan niet anders dan dat Ziggo bezig was.

@Mariska Ziggo  Ziggo moderator, graag compensatie vanaf 08 december 2020 tot 20 december 2020.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19110Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7235Likes

Goedemorgen @Spiros,

Hartelijk dank voor je terugkoppeling! Ontzettend fijn dat alles weer naar tevredenheid werkt. Ik heb voor de periode van 8 december 2020 t//m 23 december 2020 een vergoeding voor je in
orde gemaakt conform de garantieregeling (zie artikel 21.5 Beschikbaarheid en Storingen). Hiermee komt de totale vergoeding uit op € 50,72. Dit bedrag zal op een van de volgend facturen verrekend worden. 
Laat het  maar weten als wij je verder nog ergens mee kunnen helpen.

Veel plezier met de diensten en alvast fijne feestdagen en een gezond & gelukkig 2021!

Groeten,

Paul

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9732Posts
  • 579Oplossingen
  • 2646Likes

@Spiros  kun je een foto van de hoofdaansluiting het aop (abonnee overname punt) maken

heb je misschien slimme apparaten in je netwerk?

Spiros
Topicstarter
Level 1
  • 75Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

 

 

 

Spiros
Topicstarter
Level 1
  • 75Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

 

Spiros
Topicstarter
Level 1
  • 75Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Het heeft een dag (gisteren) gewerkt, sinds deze ochtend vroeg weer problemen met wifi.

-Traagheid

-Blanco pagina's op laptop, bij vernieuwen verschijnt wel weer de pagina.

-ING app op mobiel (geen internet vebinding) Dan ben ik echt twee/drie meter afstand van het modem.

Probeer het seconde later, dan werkt het wel.

 

-Klantenservice probeert modem uit te lezen, lukt niet om de modem uit te lezen.

Monteur afspraak:

De monteur komt bij u
Datum:    11 januari 2021
Tijd:    Tussen 12:00 en 18:00 uur

 

 

 

Spiros
Topicstarter
Level 1
  • 75Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Geen slimme apparaten in het netwerk, alleen chroom cast

 

Spiros
Topicstarter
Level 1
  • 75Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

 

Spiros
Topicstarter
Level 1
  • 75Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

 

 

Het modem is echt helemaal de weg kwijt :

Dit kan toch helemaal niet geen ssid, beveiliging uitgeschakeld terwijl ik wel wifi connectie heb

Heb misschien een nieuwe modem nodig?

 

 

 

Spiros
Topicstarter
Level 1
  • 75Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Internet valt telkens weg

Heb modem twee uur terug van het stroom af gehaald, nog steeds problemen.

Telkens valt de connectie weg, krijg de melding DNS server reageert niet

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9732Posts
  • 579Oplossingen
  • 2646Likes
Spiros wrote:
Internet valt telkens weg

Heb modem twee uur terug van het stroom af gehaald, nog steeds problemen.

Telkens valt de connectie weg, krijg de melding DNS server reageert niet

heb je het modem al terug gezet naar zijn fabrieksinstellingen ?

Spiros
Topicstarter
Level 1
  • 75Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Ja gisteren uitgevoerd door ziggo klantenservice

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5731Posts
  • 596Oplossingen
  • 3310Likes

Hi @Spiros

Rot dat de problemen aan blijven maar goed dat de monteur ingepland staat zodat alles van top tot teen op locatie kan worden gecontroleerd. Ik zie dat je de afspraak hebt verzet en deze nu staat op 18 januari. We horen graag van je hoe het is gegaan als de monteur langs is geweest. 

Spiros
Topicstarter
Level 1
  • 75Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Klopt volgende week komt er een monteur langs.

Wel zelf even getest waar het probleem ondervonden word.

WiFi op andere kanalen getest, internet connectie wordt op verschillende kanalen onderbroken.

Getest met drie laptops vandaag:

  • Connectie van een laptop aan de 2,4ghz WiFi, internet verbinding afgebroken tijdstip 15:50uur.
  • Connectie van een tweede laptop aan de 5ghz WiFi, internet verbinding afgebroken tijdstip 15:50uur.
  • Connectie van derde laptop aan het LAN kabel tot het modem, internet verbinding afgebroken tijdstip 15:50uur.

Het is dus niet alleen op de WiFi heb het probleem ook met de LAN verbinding.

Melding modem:

12/01/2021 15:47:48    notice    TLV-11 - unrecognized OID;CM-MAC=4c:38:d8:36:ac:2b;CMTS-MAC=00:17:10:91:53:1c;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;

 

 

Spiros
Topicstarter
Level 1
  • 75Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Eindelijk wat zelf initiatief vanuit ziggo ehehe.

Zonet ben ik gebeld door een ziggo monteur die uit het veld op kantoor werkt.
Hij heeft gezien dat er instelling op de modem niet correct was, deze instelling is alleen voor ziggo zichtbaar.
Instelling stond op dual stack ipv4&ipv6, hij heeft veranderd naar alleen ipv4.

Maar weer even testen, dus misschien eindelijk goed nieuws!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic