Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.
Hartelijk dank voor je terugkoppeling! Ontzettend fijn dat alles weer naar tevredenheid werkt. Ik heb voor de periode van 8 december 2020 t//m 23 december 2020 een vergoeding voor je in orde gemaakt conform de garantieregeling (zie artikel 21.5 Beschikbaarheid en Storingen). Hiermee komt de totale vergoeding uit op € 50,72. Dit bedrag zal op een van de volgend facturen verrekend worden. Laat het maar weten als wij je verder nog ergens mee kunnen helpen.
Veel plezier met de diensten en alvast fijne feestdagen en een gezond & gelukkig 2021!
Het werkt weer, snap niet waar ziggo mee bezig is?
Werkzaamheden misschien?
Begin het beetje zat te worden. Het is wel weer extreem traag, betaal voor 500mbit en het is rete traag.
Met de klantenservice gebeld, ze gaan gelijk over tot een monteur boeken, terwijl er niks veranderd is aan de situatie in de meterkast.
Eind november was al een monteur van ziggo al langs geweest.
Als of het probleem aan mijn splitter of versteker ligt, het zijn dezelfde splitter en kabels die er al twee maanden in liggen, waarbij ook het nu weer bij werkt.
Volgens mij moeten jullie de ZIGGO systemen nakijken, het ligt nooit aan ZIGGO!
De logs geven aan dat er sinds 08 december 2020 weer een probleem was.
@Mariska Ziggo Ziggo moderator, graag compensatie vanaf 08 december 2020.
Tijd
Prioriteit
Omschrijving
19/12/2020 12:18:45
notice
LAN login Success;CM-MAC=4c:38:d8:36:ac:2b;CMTS-MAC=00:17:10:91:53:1c;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
19/12/2020 12:14:15
critical
No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=4c:38:d8:36:ac:2b;CMTS-MAC=00:17:10:91:53:1c;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
Heb de versterker en de splitter er tussenuit gehaald, probleem nog aanwezig het ligt dus niet aan mijn splitter of versterker en lijkt mij sterk dat de nieuwe kabels na iets meer dan 1 maand het niet meer doen.
Zou graag een verklaring willen hebben van ziggo waar zij mee bezig zijn?
Is de ziggo klantenservice niet bekend met de actuele storingen?
Hartelijk dank voor je terugkoppeling! Ontzettend fijn dat alles weer naar tevredenheid werkt. Ik heb voor de periode van 8 december 2020 t//m 23 december 2020 een vergoeding voor je in orde gemaakt conform de garantieregeling (zie artikel 21.5 Beschikbaarheid en Storingen). Hiermee komt de totale vergoeding uit op € 50,72. Dit bedrag zal op een van de volgend facturen verrekend worden. Laat het maar weten als wij je verder nog ergens mee kunnen helpen.
Veel plezier met de diensten en alvast fijne feestdagen en een gezond & gelukkig 2021!
Rot dat de problemen aan blijven maar goed dat de monteur ingepland staat zodat alles van top tot teen op locatie kan worden gecontroleerd. Ik zie dat je de afspraak hebt verzet en deze nu staat op 18 januari. We horen graag van je hoe het is gegaan als de monteur langs is geweest.
Zonet ben ik gebeld door een ziggo monteur die uit het veld op kantoor werkt. Hij heeft gezien dat er instelling op de modem niet correct was, deze instelling is alleen voor ziggo zichtbaar. Instelling stond op dual stack ipv4&ipv6, hij heeft veranderd naar alleen ipv4.
Maar weer even testen, dus misschien eindelijk goed nieuws!
Via Marktplaats en andere tweedehands platformen worden de zeshoekige
SmartWifi pods van Ziggo regelmatig aangeboden. Wat op het eerste
gezicht een mooie deal lijkt, blijkt het toch vaak een spreekwoo...