Hoi mensen, 2 weken terug ongeveer hebben wij de wifiboosters geinstalleerd (TP-Link Deco M4) allemaal prima gegaan, de WiFi is goed, nu Internet kabel boven in m'n PS5, en ik kan gewoon niet online spelen zonder het stotteren, wat daarvoor nooit zo was, als ik het internet test is er ook niks raars. al denk ik dat het internet niet stabiel is. iemand enig idee hoe dit kan? in het modem is uiteraard een internet kabel bij gekomen naar de Wifi versterker.. maar het lijkt mij dat dat niet kwaad kan met de internet kabel die naar boven loopt.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi @c.lont1,
Welkom hier op de Community! Jammer dat je na het gebruik van de boosterset deze issues ervaart. Terecht dan ook dat je aanklopt!
Ik heb allereerst voor jou een nieuw modem en nieuwe aansluitmaterialen aangevraagd, deze worden z.s.m. verstuurd. Je ontvangt van het modem een e-mail met Track&Trace code zodra deze beschikbaar is. Het huidige modem hoeft niet retour, deze kun je inleveren bij de milieustraat. De aansluitmaterialen worden in de meeste los van elkaar verzonden, het is even afwachten wat als eerst komt. Wil je ons een update geven zodat je alles opnieuw aangesloten hebt, ik ben benieuwd hoe het dan gaat!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dit modem is sowieso aan vervanging toe.
Mogelijk ook je aansluitmaterialen of zelfs de 1e wandcontactdoos waar Ziggo je huis binnenkomt.
Aansluitmaterialen kunnen gratis meegezonden worden, de 1e plaats kan, indien noodzakelijk, gratis door een Ziggo monteur vervangen worden.
Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters, versterkers en het modem op de foto?
Dan kan gekeken worden door een Ziggo moderator wat er vervangen moet worden.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
kan goed kloppen, maar ik heb alles in samenspraak gedaan met ziggo, en die zeiden dat dit modem prima was nog.. ook staat de modem totaal niet geschikt ( achter de tv kast) ik woon bij me ouders ''nog'' dus heb ik geen inspraak qua dat soort dingen haha. ohja de kabel die van de muur naar dat kastje is ook nieuw! maar ik weet dat dit officieel totaal verkeerd staat, maar plots ineens die kabel die helemaal goed was qua internet dat nu een grote drama is, vind ik heel raar.
Een Ziggo moderator kan meekijken hier, zij kunnen de nodige stappen zetten.
Sowieso moet het modem niet achter een versterker sinds een paar jaar is dat gewijzigd vanwege mogelijke problemen op het modem achter een versterker.
Op de wandcontactdoos moet een POA-01 B splitter komen met een passende kabel naar je modem en daarop kan dan ook de kabel naar de versterker aangesloten worden.
Die kunnen gratis naar je verzonden worden samen met mogelijk een nieuw modem.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
oke, super bedankt! ik ga het afwachten of iemand van Ziggo mee kijkt van de week, en anders bel ik even en neem ik dit er in mee!
@c.lont1 Morgenvroeg komen ze al langs in dit topic, in dit geval.🙂
En hier heb je een vast aanspreekpunt.
Hoi @c.lont1,
Welkom hier op de Community! Jammer dat je na het gebruik van de boosterset deze issues ervaart. Terecht dan ook dat je aanklopt!
Ik heb allereerst voor jou een nieuw modem en nieuwe aansluitmaterialen aangevraagd, deze worden z.s.m. verstuurd. Je ontvangt van het modem een e-mail met Track&Trace code zodra deze beschikbaar is. Het huidige modem hoeft niet retour, deze kun je inleveren bij de milieustraat. De aansluitmaterialen worden in de meeste los van elkaar verzonden, het is even afwachten wat als eerst komt. Wil je ons een update geven zodat je alles opnieuw aangesloten hebt, ik ben benieuwd hoe het dan gaat!
hoi Rikst/Ziggo,
oke, super bedankt!
ik zal laten weten hoe alles werkt als alles aangesloten is!
nogmaals bedankt!
Hoi Ziggo, het is allemaal gelukt, super! internet is prima zonder boosters zelfs (komt later wel) maar nog 1 vraag, ik heb kabels geleverd gekregen (zie bijlage) maar van de versterker naar de connectbox die kabel, heeft een totaal andere aansluiting, met schroef draad. die geleverd zijn moet je erop drukken. niet alles staat op de foto zoals het moet maar van het weekend gaan we de connectbox ophangen zodat we alles het best benutten. op 1,5 meter van de grond! met vriendelijke groet c Lont
Dat is de juiste kabel, schroefdraad kabels heeft Ziggo niet meer, deze opdruk kabels worden al jaren uitgeleverd en moeten stevig over de aansluiting gedrukt worden, er zitten klemmen in die stevig blijven zitten.
goedenmorgen, a oke dan is dat het. dan ga ik dat van het weekend even erop zetten, bedankt voor alle info en hulp!
Super @c.lont1
Laat je hier in dit topic weten of het is gelukt? Dan kunnen we daarna jouw topic sluiten 🙂
ga ik doen!
oke, alles is nu vervangen wat te vervangen viel, en alles werkt top., alleen hebben wij 2 kabels over, wat moet daar doorgaans mee? hartstikke bedankt voor alle hulp!
Ik bewaar deze kabels altijd als reserve of je kunt hem zelf gebruiken, mocht er een kabel defect raken of een kennis mee helpen.
het is gelukt, hartstikke bedankt!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.