Mijn internet verbinding valt regelmatig weg en herstelt zichzelf weer,dit is sinds Ziggo netwerk onderhoud heeft gepleegd.
Telefonisch contact met de klanten service gehad.
Upload signaal is niet goed.
15-10 komt er een monteur langs.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Monteur is gisteren langs geweest, en heeft het modem en de splitter en AOP verwisseld.
Mijn internet en tv werken weer perfect, geen uitval meer om het uur.
Jullie allen hartelijk bedankt voor het meedenken.
Mijn Topic kan dus gesloten worden.
Nogmaals allen bedankt.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Kun je een of meerdere foto’s plaatsen van AOP (hoofdaansluiting in meterkast of woonkamer) en kabels, plus splitter(s) en signaalversterker, voor zover van toepassing?
Kun je tevens de downstream/upstream-gegevens van het modem plaatsen?
Ik weet niet of mijn upload van mijn modem gelukt is.
De downstream/upstream-gegevens zijn niet zichtbaar. Kun je nog een poging doen om deze te plaatsen?
Het AOP (TRAS-1000 of DIO-01) is verouderd, maar voldoet nog voor dit type modem. Bij een upgrade naar Internet Giga en/of een nieuwe (DOCSIS 3.1-)modem dient dit wel vervangen te worden, hiervoor is een monteursafspraak noodzakelijk. De splitter (PTS-02KK) en kabels naar modem en versterker zijn licht verouderd en kunnen het beste worden vervangen door een POA-01-B met 2× nieuwe IEC/F-kabels. De stekker op laatste aansluiting/tap van de versterker is afgekeurd en moet vervangen worden. Ook andere stekkers van dit type in huis moeten worden vervangen.
Een moderator (Ziggo-medewerker) kan nieuw aansluitmateriaal toesturen en komt binnen enkele dagen langs in dit topic.
Als test kun je het modem tijdelijk direct op het AOP aansluiten en controleren of je verbetering ervaart.
als ik een kopie van de downstream/upstream maak en wil plaatsen krijg ik de mededeling html bestanden worden niet geaccepteerd.
Je kunt ook een screenshot of foto van de gegevens plaatsen.
De actuele downstream- en upstream-waarden zien er goed uit, maar de zeer hoge aantallen T3 en T4 timeouts laten eerdere signaalproblemen zien.
Zie verder mijn voorlaatste bericht.
Monteur is gisteren langs geweest, en heeft het modem en de splitter en AOP verwisseld.
Mijn internet en tv werken weer perfect, geen uitval meer om het uur.
Jullie allen hartelijk bedankt voor het meedenken.
Mijn Topic kan dus gesloten worden.
Nogmaals allen bedankt.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.