internet bekabeld en WIFI valt meerdere keren per dag weg.
er zijn al twee monteurs geweest. de aansluiting (groene kabel) voor de connectbox is vervangen. ik zie geen kritische problemen in de diagnose van de connectbox.
wat zou het kunnen zijn?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Zou je wat foto's kunnen maken van je aop (hoofdaansluiting) en wat daar op aangesloten zit?
(Bijvoorbeeld Splitter, Kabels, Modem, Signaal versterker)
(Zit bij veel mensen in de meterkast)
Om je signaal te kunnen beoordelen:
Kun je de up- en downstream waarden van je modem hier posten?
Instructies:
Zou je wat foto's kunnen maken van je aop (hoofdaansluiting) en wat daar op aangesloten zit?
(Bijvoorbeeld Splitter, Kabels, Modem, Signaal versterker)
(Zit bij veel mensen in de meterkast)
Beste TOm, dank voor je reactie. helpt de voorgaande informatie?
groet, Cilia
Zit er nog 'n andere splitter tussen of signaal versterker?
Zou je het kapje van de poa splitter willen halen?
Deze kan namelijk voor signaal problemen zorgen.
Ik heb ook nog wat modem tips:
Als al deze instellingen zijn toegepast moet je even je modem opnieuw opstarten.
(1 minuut van stroom halen)
Heeft u de modem instellingen toegepast en het modem vervolgens opnieuw opgestart?
(1 minuut van stroom halen)
ja zojuist gedaan.
Oké Top!
Zou je vandaag aan willen kijken hoe je internet verbinding is?
Mocht je alsnog problemen ervaren dan laat het maar weten?
oke, dat ga ik doen. bedankt zover!
Goedemiddag, helaas is de verbinding vandaag weer meerdere malen weggevallen.
@CiliaV Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo achter hun naam staan, vrijwel iedere werkdag langskomen in ieder topic, mogelijk vandaag nog.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Klik hier om je postcode en huisnummer in je profiel te zetten.
Op de pagina iets naar beneden scrollen.
Hi @CiliaV,
Welkom op de Ziggo Community! Ik kreeg een seintje om hier in te duiken, want als je na 2 monteursbezoeken nog steeds uitval ervaart, gaat er iets goed fout natuurlijk.
Om met de deur in huis te vallen, ik zie bij je verbonden apparaten het volgende: ROBERT BOSCH GmbH. Dat is een (keuken)apparaat van Bosch/Siemens (of zusterbedrijf), waarmee we een probleem in onderzoek hebben. Dit apparaat kan er voor zorgen dat je modem vastloopt en dus voor uitval zorgen. Wil je eens nagaan welk apparaat dit is en indien mogelijk, deze tijdelijk ontkoppelen uit je netwerk en controleren of het dan nog steeds gebeurt? In dit topic kun je er meer over lezen en tevens een workaround vinden.
Uiteraard heb ik ook nog even de signaalwaardes gecontroleerd van en naar je modem, maar dat ziet er op dit moment keurig uit. Ik heb dus goede hoop dat dit het is. Houd ons op de hoogte!
bedankt, ik wist niet dat er een apparaat van BOSCH aan WIFI verbonden is. kan ik ergens vinden welk apparaat dat is?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.