internet bekabeld en WIFI valt meerdere keren per dag weg.
er zijn al twee monteurs geweest. de aansluiting (groene kabel) voor de connectbox is vervangen. ik zie geen kritische problemen in de diagnose van de connectbox.
wat zou het kunnen zijn?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Het is de één-na-laatste, maar staat helaas dus op ‘unknown’. Het zijn over het algemeen keukenapparaten. Heb je mogelijk iets wat je wellicht op afstand kunt bedienen bijvoorbeeld?
aha oke, ik dacht dat je echt deze tekst ROBERT BOSCH GmbH gezien had.
Ik heb wel een NEFIT thermostaat op WIFI. kan die het ook zijn?
hij staat er nu niet meer tussen toch? ik heb hem even uit en aan gezet.
Deze zijn hetzelfde @CiliaV
goedemorgen. dank voor je antwoord. zowel de Nefit als de Sonos Boost zijn er nu uit.
@CiliaV Ik ben benieuwd wat je ervaringen met wifi en bekabeld nu worden.
In ieder geval succes gewenst.
goedemorgen,
dit brengt nog niet de gewenste oplossing. bekabeld internet alweer meerdere keren uitgevallen ondanks 1 min spanningsloos van Connectbox vanmorgen.
Goededag,
helaas is mijn probleem nog niet verholpen. heel graag nog hulp gewenst via dit forum.
bedankt, Cilia
Hi @CiliaV,
Wat zonde! Ik had echt goede hoop dat dit het was. Ik ben namelijk opnieuw je signaal ingedoken maar dat ziet er subliem uit. Ik zie op dit moment nergens problemen wat jouw problemen kan verklaren. Even een extra check: Je geeft aan dat bekabeld internet meerdere keren is uitgevallen. Komt het automatisch weer terug of is een reset van je modem nodig? Gebeurt het nog op bepaalde momenten, bij specifiek gebruik? Haal je wel de juiste snelheid als je een bekabelde test doet wanneer het wél werkt?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.