Rob Vos

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

instellingen voor inkomende en uitgaande e-mail

Bij de instructie om de instellingen voor inkomende en uitgaande mail te checken (en aan te passen) loop ik vast bij stap 3c.

Volgens de servicedesk kunnen ze mij niet helpen omdat de webmail wel werkt.

Daarom verwees de servicedesk mij door naar de community.

 

Vanuit Outlook 2013 (> bestand > account toevoegen) krijg ik andere schermen dan volgens de instructie. Ik mis bijvoorbeeld de knop "Volgende" bij stap 3c.

Dus ik kom niet bij stap 3e waar de e-mailinstellingen staan. 

3 Reacties 3
Rob Vos
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Dank @Richard G en @Sprite voor jullie goede uitleg. E-mail versturen is weer mogelijk. In Outlook heb ik gezocht op de termen die jullie gebruikten. Vervolgens schotelde Outlook 2013 de optie voor om via het Configuratiescherm de instellingen voor het e-mail account te wijzigen. > Gebruikersaccounts > Mail (Microsoft Outlook) (32 bits) > E-mailaccounts > Wijzigen en zo verder. Dan is het inderdaad ook voor mij als leek goed te doen.

Rob Vos
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Nog ter aanvulling. Ik zag geen inkomende e-mail. Via Help in Outlook 2013 kwam ik na diverse pogingen bij de suggestie om het profiel in Outlook 2013 te herstellen. Dit loopt dan via de route >Bestand > Accountinstellingen > Accountinstellingen > E-mail >Herstellen (en dus niet: wijzigen). Hier moet het (nieuwe) wachtwoord worden ingevoerd. Wat mij opviel, is dat hier als server pop.ziggo.nl wordt gegeven (en dus niet het mijns inziens foutieve POP3.casema.nl).

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Goedemorgen @Rob Vos welkom op onze Community.

Ik zal eerlijk zeggen dat je mij een beetje kwijt bent in dit topic. Dit is jouw eigen topic met daarin 3 posts maar je refereert naar reactie van @Richard G en @Sprite

Het is mij niet duidelijk om welke reacties dit gaat, gezien die niet in dit topic zijn geplaatst.

Waar loop je nu concreet nog tegenaan?

Uitgelicht topic