Beste Ziggo medewerker.
De help desk verwijst naar dit forum om mijn vraag op te lossen. De helpdesk kan dit niet (?)
Ik heb graag een IP only instelling IPv4. Ik heb meerdere port forwards ingesteld die ik komende tijd wil gebruiken.
Ik heb meer tijd en bijscholing nodig om mijn systeem aan te passen aan de moderne toekomstige versie.
Maar drukte en vakantie maken dit niet mogelijk, terwijl ik de info op mijn nas en camera's vanuit elders wel wil inzien en gebruiken
Groetjes Theo
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hey @GiesTheo, welkom hier!
Begrijp ik uit je bericht goed dat je juist graag een IPv4 adres wilt? Want als ik het zo zie, heb je dat al en moet het dus al mogelijk zijn om je port forwards te gebruiken :-O.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Hey @GiesTheo, welkom hier!
Begrijp ik uit je bericht goed dat je juist graag een IPv4 adres wilt? Want als ik het zo zie, heb je dat al en moet het dus al mogelijk zijn om je port forwards te gebruiken :-O.
inderdaad nu reageert alles prima en kan ik van buiten in mijn nas en cameras met port forwarding benadering.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.