1
Vraag
2
Reacties
GiesTheo

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

instellen Ip Only

Beste Ziggo medewerker.

De help desk verwijst naar dit forum om mijn vraag op te lossen. De helpdesk kan dit niet (?)

Ik heb graag een IP only instelling IPv4. Ik heb meerdere port forwards ingesteld die ik komende tijd wil gebruiken.

Ik heb meer tijd en bijscholing nodig om mijn systeem aan te passen aan de moderne toekomstige versie.

Maar drukte en vakantie maken dit niet mogelijk, terwijl ik de info op mijn nas en camera's  vanuit elders wel wil inzien en gebruiken

Groetjes Theo 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Hey @GiesTheo, welkom hier!

 

Begrijp ik uit je bericht goed dat je juist graag een IPv4 adres wilt? Want als ik het zo zie, heb je dat al en moet het dus al mogelijk zijn om je port forwards te gebruiken :-O. 

 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Hey @GiesTheo, welkom hier!

 

Begrijp ik uit je bericht goed dat je juist graag een IPv4 adres wilt? Want als ik het zo zie, heb je dat al en moet het dus al mogelijk zijn om je port forwards te gebruiken :-O. 

 

GiesTheo
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

inderdaad nu reageert alles prima en kan ik van buiten in mijn nas en cameras met port forwarding benadering.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic