1
Vraag
2
Reacties
tom1010

Level 2
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

installeren smart wifipods - installatie afronden lukt niet

Hallo. In eerste aanleg een set van 2 smart wifipods (6-kantig) geïnstalleerd. Daarna nog een set van 2 pods proberen te installeren. Bij 1 van de 2 lukt dat niet. Vraagt steeds om de installatie af te ronden, maar dat lukt niet. Ik het de eerste 2 gewoon onder "2 pods installeren" gedaan. De 2e set ook onder "2 pods installeren". Kan daar de fout zitten? Wat te doen? 

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

Mogelijke oplossing:

Sluit de app en haal het modem 30 seconden van de stroom.

Als het modem weer is opgestart, open dan de app weer en bij Apparaten op deen Voeg SmartWifipod toe.

Bekijk in context

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7504Likes

Misschien aanvulling, de Pods even dichter bij modem aanzetten na 30 seconde herstart dan zal je zien ze pakken het signaal van modem en dan tussen de 3 a 4 en 7 meter zijn ze weer goed te installeren via de app.

Bekijk in context

11 Reacties 11
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

Mogelijke oplossing:

Sluit de app en haal het modem 30 seconden van de stroom.

Als het modem weer is opgestart, open dan de app weer en bij Apparaten op deen Voeg SmartWifipod toe.

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7504Likes

Misschien aanvulling, de Pods even dichter bij modem aanzetten na 30 seconde herstart dan zal je zien ze pakken het signaal van modem en dan tussen de 3 a 4 en 7 meter zijn ze weer goed te installeren via de app.

tom1010
Topicstarter
Level 2
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hallo Bert en Dave. Jullie instructies heb ik gevolgd. Het lichtje in de Pod is uit, dus ik neem aan dat het nu werkt. Erg bedankt. Weten jullie ook hoe ik mijn naam kan wijzigen. Er staat een gebruiksaanwijzing, maar de vereiste mail wordt niet meer gelezen. Thx Tom

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

Welke naam wil je wijzigen, hier op het forum of van je wifi?

tom1010
Topicstarter
Level 2
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Op het forum. Er staat een item daar kun je alles wijzigen, maar niet je naam.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

Een Ziggo moderator kan dat voor je doen.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5179Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hoi @tom1010

Fijn dat het met de pods weer werkt. Nu je naam nog, wat voor moois had je in gedachte?

tom1010
Topicstarter
Level 2
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

tom1010

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5179Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Ook dat is gelukt @tom1010

tom1010
Topicstarter
Level 2
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Heel goed. Bedankt 😃

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1437Posts
  • 217Oplossingen
  • 585Likes

Geen dank, @tom1010 . Fijn dat we je hiermee mochten helpen. Als je in de toekomst weer onze hulp kunt gebruiken, dan weet je hoe je een nieuw topic kunt aanmaken 🙂 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic