1
Vraag
2
Reacties
Piet van Zunder

Level 2
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

installeren Ziggo Safe Online - pagina verlopen

Voordat ik Ziggo Safe Online installeren wilde, heb ik gebruik gemaakt van Ziggo internetbeveiliging.
Na Ziggo internetbeveiliging te hebben gedeinstalleerd, wilde ik Ziggo Safe Online installeren.
Dit w;as ongeveer een maand geleden.
Nu echter kreeg ik een melding, dat Ziggo Safe Online niet werkte en ik de computer opnieuw moest opstarten.
Na dit gedaan te hebben, bleef de melding komen.
Na een vraag via de telefonist van Ziggo werd me verteld, dat ik Ziggo Safe Online moest deinstalleren en weer installeren via mijn Ziggo.
Zogezegd zo gedaan.
Na het opnieuw opstarten wilde Ziggo Safe Online opnieuw geïnstalleerd worden, zonder dat ik verder iets gedaan had.
Na het installeren kreeg ik de melding dat Ziggo internetbeveiliging niet compatible was met Ziggo Safe Online en verwijderd moest worden.
Blijkbaar zitten er nog onderdeeltjes van Ziggo internetbeveiliging in het register, want ik vind bij het configuratiescherm programma verwijderen dit programma niet meer terug.
Toch blijft de melding steeds opnieuw weer komen, maar ik weet nu niet hoe ik deze deeltjes van Ziggo internetbeveiliging kwijt kom, want ik wil toch echt de Ziggo Safe Online werkend hebben.
Wie heeft de oplossing?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Piet van Zunder
Topicstarter
Level 2
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Eindelijk gelukt. Via voor de 3e keer Google Chrome mislukken en 3 keer nog eens Internet Explorer vandaag is het gelukt via internet Explorer.
Bedankt voor al jullie adviezen.

Gr. Piet van Zundert.

Bekijk in context

15 Reacties 15
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
Piet van Zundert Helaas gebeurt het vaak dat er toch files op de pc achterblijven op de pc bij het verwijderen van bv een F-secure product. Dit geeft vaak problemen bij een nieuwe of herstel downl. Gelukkig is er een tool voor. zie hier:

https://www.f-secure.com/nl_NL/web/home_nl/support-tools
Piet van Zunder
Topicstarter
Level 2
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Dankjewel Robbo,

Blijkbaar is nu alles weg.
Jammer genoeg kan ik Ziggo Safe Online niet meer installeren omdat bij "mijn Ziggo" ik bij de installatie niet verder kom dan de pagina waarvan ik naar de installatie ga.
Als ik de installatiepagina wil openen, krijg ik iedere keer de melding dat de pagina is verlopen of iets dergelijks in verband met de privacy veiligheid.
Jammer.
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
He dat is vreemd. Dat heb ik nog niet eerder gehoord. Wellicht dat Lycke Ziggo of een andere moderator even kan helpen..
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
Piet van Zundert Even een aanvullende vraag: Heb je wel uitgelogd in mijn Ziggo. En dan weer inloggen? Iets zegt mij dat dan wel goed kan gaan. ( Althans dat hoop ik)Test dat even uit. Vermoedelijk heb je een bepaalde tijdsduur of weer naar een andere site gaat of zo iets...Of onthoud mijn log in aanvinken, of zo iets dergelijks..
Piet van Zunder
Topicstarter
Level 2
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Nog voor de pagina om te installeren en welk apparaat, krijg ik al de volgende tekst:

Pagina verlopen

Om uw privacy te beschermen en de veiligheid te verhogen is de pagina die u probeert te openen, niet langer beschikbaar. Sluit het venster en begin opnieuw.
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
Ik denk dan toch een fout / storing in mijn Ziggo....
Piet van Zunder
Topicstarter
Level 2
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Ik zal morgen overdag eens telefoneren om te kijken of daar iemand me kan helpen.

Groetjes,

Piet.
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
Ok succes gr Rob
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes
Bij schone installatie van Ziggo Safe Online, houd er rekening mee dat in Mijn Ziggo - Producten > Internet scroll naar beneden tot Safe Online en klik beheer aan, dat je de Licentie vrij geeft voor de installatie van de PC oude eruit en dan weer nieuwe erin, kan ook oorzaak hebben met niet willen van installatie. Is een tipje.
Piet van Zunder
Topicstarter
Level 2
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Helaas lukte dit ook niet. Zelfs bij de telefoniste van Ziggo ging dit fout met Chrome en Explorer.
Dit lijkt een probleem bij de servers te zijn en ze heeft een notitie hiervan gemaakt.
Jammer genoeg weet men nu niet wanneer dat opgelost wordt.
Zeer teleurstellend.
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
Yep... iig ik hoop op een zsm oplossing voor je gr Rob
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes
Piet van Zundert Is het nog gelukt met het installeren van Ziggo Safe Online
Piet van Zunder
Topicstarter
Level 2
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Eindelijk gelukt. Via voor de 3e keer Google Chrome mislukken en 3 keer nog eens Internet Explorer vandaag is het gelukt via internet Explorer.
Bedankt voor al jullie adviezen.

Gr. Piet van Zundert.
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes
Dank je wel Piet van Zundert voor je terugkoppeling, dat waarderen we zeer zekers. En we wensen je een goede bescherming toe. :wink:
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
Ik sluit mij aan!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic