Voordat ik Ziggo Safe Online installeren wilde, heb ik gebruik gemaakt van Ziggo internetbeveiliging.
Na Ziggo internetbeveiliging te hebben gedeinstalleerd, wilde ik Ziggo Safe Online installeren.
Dit w;as ongeveer een maand geleden.
Nu echter kreeg ik een melding, dat Ziggo Safe Online niet werkte en ik de computer opnieuw moest opstarten.
Na dit gedaan te hebben, bleef de melding komen.
Na een vraag via de telefonist van Ziggo werd me verteld, dat ik Ziggo Safe Online moest deinstalleren en weer installeren via mijn Ziggo.
Zogezegd zo gedaan.
Na het opnieuw opstarten wilde Ziggo Safe Online opnieuw geïnstalleerd worden, zonder dat ik verder iets gedaan had.
Na het installeren kreeg ik de melding dat Ziggo internetbeveiliging niet compatible was met Ziggo Safe Online en verwijderd moest worden.
Blijkbaar zitten er nog onderdeeltjes van Ziggo internetbeveiliging in het register, want ik vind bij het configuratiescherm programma verwijderen dit programma niet meer terug.
Toch blijft de melding steeds opnieuw weer komen, maar ik weet nu niet hoe ik deze deeltjes van Ziggo internetbeveiliging kwijt kom, want ik wil toch echt de Ziggo Safe Online werkend hebben.
Wie heeft de oplossing?