Alles wat je wilt weten over de levels
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Als ik wifispots wil installeren op de telefoon (Samsung a22 android 11) van mijn dochter geeft deze aan dat ik niet het certificaat kan installeren vanaf de apparaatopslag omdat family link dit niet toestaat.
Het is eerder wel gelukt spots te installeren op een toestel met family link.
Ik kan het account niet verwijderen uit family link/ family link niet verwijderen van het toestel.
Hey @Frank5, welkom hier op de Community!
Wat irritant dat het je niet lukt om op de telefoon van je dochter de WifiSpots in te stellen. Voor het data gebruik is het natuurlijk wel prettig als ze zoveel mogelijk van wifi gebruik kan maken. Ik snap dan ook dat je dit snel geregeld wilt hebben.
Hoe het precies met de Family link werkt, weet ik niet. Als ik het stappenplan op https://www.ziggo.nl/klantenservice/internet-wifi/wifispots/instellen#/ bekijk, dan kun je vanuit daar het certificaat dat zij nodig heeft downloaden. Lukt het je wel om die stappen te doorlopen en het daarmee succesvol in te stellen?
Hi Marije,
Dank voor je reactie.
Ik heb de instructie gevolgd maar loop dus tegen dit euvel aan in stap e.
Groet,
Frank
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...