Bij het installeren van de TP-Link M5 wordt er gevraagd naar de type internetverbinding.
Dit is in mijn geval DS-Lite. Vervolgens vragen ze om een AFTR Naam. Weet iemand wat dit is en waar ik dit kan vinden? Vervolgens vragen ze ook om de IPTV/VLAN-instellingen. Weet iemand waar ik die kan vinden?
Dank voor jullie hulp!
Opgelost! Ga naar oplossing.
Je kunt 'Dynamic IP' (DHCP) kiezen als type internetverbinding. DS-Lite en hieraan gerelateerde zaken handelt de Ziggo-modemrouter af, daar hoef je op de Deco niets voor te configureren. Verder is er bij Ziggo geen sprake van VLAN's en ook voor IPTV zijn geen specifieke instellingen benodigd.
Overigens wordt aanbevolen om de Deco als AP in te stellen wanneer het Ziggo-modem in router mode staat.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Je kunt 'Dynamic IP' (DHCP) kiezen als type internetverbinding. DS-Lite en hieraan gerelateerde zaken handelt de Ziggo-modemrouter af, daar hoef je op de Deco niets voor te configureren. Verder is er bij Ziggo geen sprake van VLAN's en ook voor IPTV zijn geen specifieke instellingen benodigd.
Overigens wordt aanbevolen om de Deco als AP in te stellen wanneer het Ziggo-modem in router mode staat.
Goedenavond @wvdk102hs,
Welkom op de Community en leuk dat je gebruik maakt van een TP-link!
Is het installeren inmiddels gelukt? We lezen graag of en hoe het is opgelost 🙂
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.