Alles over het nieuwe zwarte SmartWifi modem
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
aanmelden ziggo webmail lukt niet meer op smartphone (wel op tablet en pc); het aanmelden start en dan constante schermwisseling met z-logo en ox-logo ??
Opgelost! Ga naar oplossing.
@marvel
Dankjewel voor jouw reactie. Wil je in dit geval eens de Google Chrome browser downloaden en testen? Het kan niet anders dan dat het daarop wel werkt.
Fijn dat de meldingen wel goed gaan, maar je zou de mail ook gewoon moeten kunnen bekijken 🙂
Super balen dat het aanmelden op Ziggo Mail niet meer lukt via jouw smartphone, @marvel
Ik ben gelijk aan het testen geslagen en ervaar geen enkel probleem. Hij lijkt dus niet mis te gaan in de Ziggo Mail zelf.
Kun je uitleggen welke browser je gebruikt?
Wat voor telefoon heb je?
Heb je jouw browsergeschiedenis al verwijderd?
Browser is Samsung internet, zowel op telefoon als tablet. Tablet heeft soms ook moeite met inloggen op webmail: inlogscherm verschijnt heel kort en dan wordt opnieuw verbinding gemaakt.
Mijn tel: Galaxy J15
Browsergeschiedenis is gewist.
Gelukkig krijg ik wel bericht als er mail in de In-box komt en dan kan ik dus ook bij de rest als ik niet thuis ben en via mijn pc kijk.
@marvel
Dankjewel voor jouw reactie. Wil je in dit geval eens de Google Chrome browser downloaden en testen? Het kan niet anders dan dat het daarop wel werkt.
Fijn dat de meldingen wel goed gaan, maar je zou de mail ook gewoon moeten kunnen bekijken 🙂
Als ik chrome als standaard browser instel, lukt het wel
Wat super dat het dan wel lukt! Dan gaat het ben ik bang toch mis in de Samsung internetbrowser.
Ja, inderdaad. Ik had chrome al gedownload om te kijken of dat hielp, maar toen blijkbaar niet als standaard ingesteld. Tsja, zo word je uiteindelijk toch gedwongen naar google chrome over te stappen.
Maar bedankt voor de hulp.
Maar helaas, nu 2 dagen later: hetzelfde probleem - met chrome als standaard browser
Hm, bijzonder. Ervaar je in Chrome nu precies hetzelfde probleem als in je Samsung browser eerder? Wat als je in Chrome je cookies en het cache geheugen wist/leegt? Lukt het dan wel weer om zonder problemen in te loggen?
Ja, dan kan ik weer inloggen. Maar als ik dat elke keer moet doen ....
Ik kan mij voorstellen dat het irritant is als je constant je cookies en caché moet legen. Gelukkig dat het daar nu eerst wel mee is opgelost. Een andere oplossing heb ik nu niet gelijk voor je en ik hoor dit probleem ook niet vaker voorkomen bij een hoop andere mensen.
Ik raad je dan ook aan om het even goed in de gaten te houden. Is het inderdaad nodig om iedere paar dagen je cookies te verwijderen, omdat het probleem dan terug keert? Of gaat het nu dat je het 1 keer hebt gedaan, wel gewoon goed?
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...