1
Vraag
2
Reacties
marvel

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

inloggen ziggo webmail smartphone

aanmelden ziggo webmail lukt niet meer op smartphone (wel op tablet en pc); het aanmelden start en dan constante schermwisseling met z-logo en ox-logo ??

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

@marvel

Dankjewel voor jouw reactie. Wil je in dit geval eens de Google Chrome browser downloaden en testen? Het kan niet anders dan dat het daarop wel werkt. 
Fijn dat de meldingen wel goed gaan, maar je zou de mail ook gewoon moeten kunnen bekijken 🙂

Bekijk in context

10 Reacties 10
Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Super balen dat het aanmelden op Ziggo Mail niet meer lukt via jouw smartphone, @marvel

Ik ben gelijk aan het testen geslagen en ervaar geen enkel probleem. Hij lijkt dus niet mis te gaan in de Ziggo Mail zelf. 
Kun je uitleggen welke browser je gebruikt? 
Wat voor telefoon heb je?
Heb je jouw browsergeschiedenis al verwijderd?

marvel
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Browser is Samsung internet, zowel op telefoon als tablet. Tablet heeft soms ook moeite met inloggen op webmail: inlogscherm verschijnt heel kort en dan wordt opnieuw verbinding gemaakt.

Mijn tel: Galaxy J15

Browsergeschiedenis is gewist.

Gelukkig krijg ik wel bericht als er mail in de In-box komt en dan kan ik dus ook bij de rest als ik niet thuis ben en via mijn pc kijk.

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

@marvel

Dankjewel voor jouw reactie. Wil je in dit geval eens de Google Chrome browser downloaden en testen? Het kan niet anders dan dat het daarop wel werkt. 
Fijn dat de meldingen wel goed gaan, maar je zou de mail ook gewoon moeten kunnen bekijken 🙂

marvel
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Als ik chrome als standaard browser instel, lukt het wel

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Wat super dat het dan wel lukt! Dan gaat het ben ik bang toch mis in de Samsung internetbrowser.

marvel
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ja, inderdaad. Ik had chrome al gedownload om te kijken of dat hielp, maar toen blijkbaar niet als standaard ingesteld. Tsja, zo word je uiteindelijk toch gedwongen naar google chrome over te stappen. 

Maar bedankt voor de hulp.

marvel
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Maar helaas, nu 2 dagen later: hetzelfde probleem - met chrome als standaard browser

Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Hm, bijzonder. Ervaar je in Chrome nu precies hetzelfde probleem als in je Samsung browser eerder? Wat als je in Chrome je cookies en het cache geheugen wist/leegt? Lukt het dan wel weer om zonder problemen in te loggen?

marvel
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ja, dan kan ik weer inloggen. Maar als ik dat elke keer moet doen ....

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Ik kan mij voorstellen dat het irritant is als je constant je cookies en caché moet legen. Gelukkig dat het daar nu eerst wel mee is opgelost. Een andere oplossing heb ik nu niet gelijk voor je en ik hoor dit probleem ook niet vaker voorkomen bij een hoop andere mensen. 

Ik raad je dan ook aan om het even goed in de gaten te houden. Is het inderdaad nodig om iedere paar dagen je cookies te verwijderen, omdat het probleem dan terug keert? Of gaat het nu dat je het 1 keer hebt gedaan, wel gewoon goed?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic