Tot nu toe geen geluk... via myvodaphone lukt het niet, daar vind ik enkel de pagina's
"Inloggen op de website
Wachtwoord vergeten?
Kan gebeuren. Je moet er ook zo veel onthouden tegenwoordig.
De stappen om je wachtwoord te resetten
E-mailadres opvragen
Weet je niet meer met welk e-mailadres je inlogt op My Vodafone?
Zo vraag je jouw login op
Geen succes?
Soms helpt het om het geheugen van je browser (de cookies en tijdelijke internetbestanden) te wissen. Dit doe je in het instellingenmenu van je browser.
+Zo verwijder je de cookies en cache
Gebruik je een cookie blocker of extra security add-on in je browser? Zet deze dan (tijdelijk) uit en probeer nog eens in te loggen. Lukt inloggen op die manier wel? Voeg dan de domeinen vodafone.nl, ziggo.nl en account.ziggo.nl toe aan je whitelist. Daarna kun je de cookie blocker of security add-on weer aanzetten."
en als ik het via jouw link probeert zegt ie dat ik al een account op dat e-mailadres heb.
Er bestaat al een account met dit e-mailadres. Check welke optie bij jouw situatie past. Dan helpen we je verder.
1. Je hebt al een Mijn Ziggo account
Maak dan voor dit Ziggo klantnummer een nieuw account aan met een ander e-mailadres.
2. Je bent ook Vodafone klant
Log in op My Vodafone en kies voor mijn account - account uitbreiden en Ziggo toevoegen.
Als je je Vodafone en Ziggo account samenvoegt, dan heb je daarna nog maar 1 login voor beide omgevingen. Handig toch?
Aparte accounts houden
Wil je graag 2 losse accounts? Geen probleem. Maak dan een nieuw account aan met een ander e-mailadres dan dat waarmee je inlogt op My Vodafone.
3. Je hebt nog helemaal geen My Vodafone of Mijn Ziggo account waarmee je inlogt met deze e-mail
Misschien bestaat er toch al een account. Dit kun je eenvoudig controleren door je gebruikersnaam op te vragen. Geen succes? Dan gaat er iets anders mis. We kunnen je dan beter helpen als je even contact met ons opneemt."