Alles wat jij moet weten over SmartWifi
Wat is SmartWifi precies?Ruim 2 miljoen klanten met een SmartWifi modem, voorheen de 'Connextbox', hebben automatisch een gratis software-update ontvangen van Ziggo. De nieuwe software maakt het modem...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
inloggen mail lukt niet en mail wordt niet afgeleverd hoe weet ik of de account is geblokkeerd
Hey @ElskevanderWijk . Welkom hier!
Welke melding krijg je wanneer je probeert in te loggen? En log je in op de Ziggo webmail via de Ziggo site, of gebruik je een e-mailprogramma? 🙂
via webmail melding inloggen is momenteel niet mogelijk!
Via mailprogramma zie ik alleen nog de oude mails tot 09-01-2021
wel mail problemen met synchronisatie
09:22:16 Versie van synchronisatieproces 16.0.13530.20142
09:22:16 Synchroniseren van postvak *****
09:22:16 Synchroniseren van de hiërarchie...
09:22:16 11 map(pen) bijgewerkt in het onlinearchief
09:22:16 Serverwijzigingen in de map SentMail synchroniseren
09:22:16 Fout bij het synchroniseren van de map
09:22:16 [8004DF03-0-0-560]
09:22:16 Gereed
*E-mailadres verwijderd door moderator*
Dan lijkt er wat anders aan de hand. Wanneer je e-mailadres geblokkeerd zou zijn, is enkel de uitgaande mail geblokkeerd en kan je nog wel inloggen.
Vreemd dus dat het inloggen zelf al mis gaat. Je mailadres vind je nog wel in je mijnZiggo account onder je e-mailadressen?
Ja onder mijn ziggo account is nog mijn email adres vermeld.
heb wel een account aangemaakt voor vodafone ( mobiel) onder een ander email, maar dat lijkt me het probleem toch niet?
Nee, dat moet geen invloed hebben.
Heb je meerdere e-mailadressen bij Ziggo?
nee maar één email adres
Hm, dat is vreemd. Op het abonnement dat ik op je postcode en huisnummer in je profiel, zie ik helemaal geen e-mailadres in je mijnZiggo.
Wil je mij in een privébericht sturen om welk mailadres het gaat en op welk mijnZiggo account je die ziet staan?
Goedemorgen!
Bedankt voor je gegevens per privébericht. Ook even mijn reactie hier.
Als ik op dit klantnummer op je mijnZiggo kijk, zie ik geen actieve mailadressen. Natuurlijk wel bij je contactgegevens, maar daar kan elk soort mailadres staan. Het mailadres/de mailadressen die je aangemaakt hebt op het klantnummer, vind je onder "producten - internet". Daar staat bij jou alleen maar de optie om mailadressen aan te maken.
Als ik zoek op mailadres (..) vind ik geen enkele klantgegevens. Is dit ooit aangemaakt op een klantnummer dat inmiddels niet meer bestaat/opgezegd is? Ik ben bang dat je e-mailadres niet meer bestaat, namelijk.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Wat is SmartWifi precies?Ruim 2 miljoen klanten met een SmartWifi modem, voorheen de 'Connextbox', hebben automatisch een gratis software-update ontvangen van Ziggo. De nieuwe software maakt het modem...