ElskevanderWijk
Ontdekker
  • 5Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

inloggen mail lukt niet en mail wordt niet afgeleverd

inloggen mail lukt niet en mail wordt niet afgeleverd hoe weet ik of de account is geblokkeerd

9 Reacties 9
Lycke Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 11329Reacties
  • 871Oplossingen
  • 3953Likes

Hey @ElskevanderWijk . Welkom hier! 

Welke melding krijg je wanneer je probeert in te loggen? En log je in op de Ziggo webmail via de Ziggo site, of gebruik je een e-mailprogramma? 🙂 

ElskevanderWijk
topicstarter
Ontdekker
  • 5Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

via webmail melding inloggen is momenteel niet mogelijk!

Via mailprogramma zie ik alleen nog de oude mails tot 09-01-2021

wel mail problemen met synchronisatie 

 

09:22:16 Versie van synchronisatieproces 16.0.13530.20142

09:22:16 Synchroniseren van postvak *****

09:22:16 Synchroniseren van de hiërarchie...

09:22:16                   11 map(pen) bijgewerkt in het onlinearchief

09:22:16 Serverwijzigingen in de map SentMail synchroniseren

09:22:16 Fout bij het synchroniseren van de map

09:22:16                                 [8004DF03-0-0-560]

09:22:16 Gereed

 

*E-mailadres verwijderd door moderator*

Lycke Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 11329Reacties
  • 871Oplossingen
  • 3953Likes

Dan lijkt er wat anders aan de hand. Wanneer je e-mailadres geblokkeerd zou zijn, is enkel de uitgaande mail geblokkeerd en kan je nog wel inloggen. 

Vreemd dus dat het inloggen zelf al mis gaat. Je mailadres vind je nog wel in je mijnZiggo account onder je e-mailadressen? 

ElskevanderWijk
topicstarter
Ontdekker
  • 5Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ja onder mijn ziggo account is nog mijn email adres vermeld.

 

ElskevanderWijk
topicstarter
Ontdekker
  • 5Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

heb wel een account aangemaakt voor vodafone ( mobiel) onder een ander email, maar dat lijkt me het probleem toch niet?

Lycke Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 11329Reacties
  • 871Oplossingen
  • 3953Likes

Nee, dat moet geen invloed hebben. 

Heb je meerdere e-mailadressen bij Ziggo? 

ElskevanderWijk
topicstarter
Ontdekker
  • 5Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

nee maar één email adres

Lycke Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 11329Reacties
  • 871Oplossingen
  • 3953Likes

Hm, dat is vreemd. Op het abonnement dat ik op je postcode en huisnummer in je profiel, zie ik helemaal geen e-mailadres in je mijnZiggo. 

Wil je mij in een privébericht sturen om welk mailadres het gaat en op welk mijnZiggo account je die ziet staan? 

Lycke Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 11329Reacties
  • 871Oplossingen
  • 3953Likes

Goedemorgen!

Bedankt voor je gegevens per privébericht. Ook even mijn reactie hier. 
Als ik op dit klantnummer op je mijnZiggo kijk, zie ik geen actieve mailadressen. Natuurlijk wel bij je contactgegevens, maar daar kan elk soort mailadres staan. Het mailadres/de mailadressen die je aangemaakt hebt op het klantnummer, vind je onder "producten - internet". Daar staat bij jou alleen maar de optie om mailadressen aan te maken. 

Als ik zoek op mailadres (..) vind ik geen enkele klantgegevens. Is dit ooit aangemaakt op een klantnummer dat inmiddels niet meer bestaat/opgezegd is? Ik ben bang dat je e-mailadres niet meer bestaat, namelijk. 

Uitgelicht topic