Eastwood78
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

inloggen connectbox lukt niet

Hallo,

Ben nu 1.5 uur bij Ziggo aan het zoeken naar de oplossing voor het volgende probleem: krijg een waarschuwing dat de beveiliging van de connectbox zwak is. Wil inloggen maar wachtwoorden worden niet geaccepteerd; ook reset naar fabrieksinstellingen brengt geen oplossing. Wie heeft deze wel?

 

Mvg Marcel

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
anoniemforum
Expert
Expert
  • 4082Reacties
  • 276Oplossingen
  • 588Likes

het wachtwoord zou op een kaartje en onderop de connectbox moeten staan

Bekijk in context

13 Reacties 13
anoniemforum
Expert
Expert
  • 4082Reacties
  • 276Oplossingen
  • 588Likes

het wachtwoord zou op een kaartje en onderop de connectbox moeten staan

Bekijk in context

Marije Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 1867Reacties
  • 234Oplossingen
  • 323Likes

Hoi @Eastwood78 , van harte welkom hier! 

 

Je hebt je rot gezocht, maar het niet kunnen vinden! Dan is het fijn dat je ergens terecht kunt om je daarbij te helpen. Ik ben blij dat je hier bent belandt 🙂 

Heb je de tip van @anoniemforum gelezen en daarmee het wachtwoord gevonden? 

Marcosgebruiker
Ontdekker
  • 3Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Marije Ziggo wrote:

Hoi @Eastwood78 , van harte welkom hier! 

 

Je hebt je rot gezocht, maar het niet kunnen vinden! Dan is het fijn dat je ergens terecht kunt om je daarbij te helpen. Ik ben blij dat je hier bent belandt 🙂 

Heb je de tip van @anoniemforum gelezen en daarmee het wachtwoord gevonden? 

Bij mij in ieder geval niet 😞 Reset is uitgevoerd en Settingspassword levert: Ingevoerde wachtwoord is niet correct. Wachtwoord tonen aangezet en komt toch echt 100% overeen.

Marije Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 1867Reacties
  • 234Oplossingen
  • 323Likes

Wat gek dat jij hetzelfde probleem hebt, @Marcosgebruikersnaam !  Als je de stappen op deze pagina helemaal volgt, kom je dan verder? 

Marcosgebruiker
Ontdekker
  • 3Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Helaas @Marije Ziggo wel, dat is ook de pagina die ik nu gebruikte. Heb het nogmaals geprobeerd maar helaas 😞

 

Marcosgebruiker
Ontdekker
  • 3Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Marije Ziggo @Eastwood78  Bij mij was de oplossing de resetknop nog langer inhouden. Je moet echt alles zien knipperen, dan is er pas echt een reset uitgevoerd.

Marije Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 1867Reacties
  • 234Oplossingen
  • 323Likes

Thanks voor je terugkoppeling, @Marcosgebruikersnaam ! Hartstikke fijn dat het nu toch is gelukt 🙂

Eastwood78
topicstarter
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb lampjes rood zien knipperen maar ik ga het nogmaals op een rustig moment proberen, eerst drie gamers waarschuwen dat internet er af gaat. Zullen ze niet leuk vinden!?

soothladywine
Ontdekker
  • 4Reacties
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Hier hetzelfde probleem op Apple en Sony apparaten, maar niet op Samsung en Huawei, heel selectief. Terwijl het wachtwoord toch echt 100% correct ingevuld is, niet is veranderd, en we geen nieuw modem oid hebben. Ik hoop dat hier een oplossing voor is!

anoniemforum
Expert
Expert
  • 4082Reacties
  • 276Oplossingen
  • 588Likes
soothladywine wrote:

Hier hetzelfde probleem op Apple en Sony apparaten, maar niet op Samsung en Huawei, heel selectief. Terwijl het wachtwoord toch echt 100% correct ingevuld is, niet is veranderd, en we geen nieuw modem oid hebben. Ik hoop dat hier een oplossing voor is!

heb je het modem al gereset

Gianna Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 2489Reacties
  • 169Oplossingen
  • 337Likes

Goedemiddag @soothladywine

Vervelend dat het jou ook niet lukt om in te loggen in het modem! Ik begrijp alleen uit je bericht dat je dit niet op alle apparaten ervaart. Of lukt het bij jou niet om bepaalde apparaten te laten verbinden met het wifi netwerk. 
En inderdaad goede vraag van @anoniemforum. Heb je het modem al gerest zoals in dit topic wordt aangegeven? En zijn er ook al andere dingen die je hebt geprobeerd? 

En hoe is het bij jou gegaan @Eastwood78? Is het inmiddels gelukt? 

soothladywine
Ontdekker
  • 4Reacties
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Gianna Ziggo wrote:

Goedemiddag @soothladywine

Vervelend dat het jou ook niet lukt om in te loggen in het modem! Ik begrijp alleen uit je bericht dat je dit niet op alle apparaten ervaart. Of lukt het bij jou niet om bepaalde apparaten te laten verbinden met het wifi netwerk. 
En inderdaad goede vraag van @anoniemforum. Heb je het modem al gerest zoals in dit topic wordt aangegeven? En zijn er ook al andere dingen die je hebt geprobeerd? 

En hoe is het bij jou gegaan @Eastwood78? Is het inmiddels gelukt? 

Mijn probleem is inmiddels opgelost in een andere topic! Had te maken met een beveiligingsupdate en er moesten wat instellingen worden veranderd. 🙂

Mariska Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 3239Reacties
  • 294Oplossingen
  • 584Likes

Super om te lezen @soothladywine en thanks ook voor de terugkoppeling. 

Uitgelicht topic