1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
Lotteg538

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

imap wachtwoord vergeten/ziggo herkent mijn email niet meer?

Hallo iedereen,

Ik gebruik mijn @Ziggo.nl email al jaren en heb sinds kort een nieuwe computer en wil graag daarop mijn email adress op gebruiken. Alleen ik weet het wachtwoord niet meer van mijn imap. Nu heb ik overal gezocht en kwam ik uit dat ik bij mail.ziggo.nl moet zijn alleen die wilt mijn email niet herkennen en weet ik het wachtwoord daar ook niet van?

Ik snap het gewoon niet zo goed. iemand toevallig die hier meer over weet?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78777Posts
  • 5319Oplossingen
  • 23522Likes

Kijk in Mijn Ziggo, log in in Mijn Ziggo ga naar Producten => Internet en scroll naar beneden tot onder Ziggo mail.

Daar kun je achter je emailadres klikken op E-mail instellen en weer naar beneden scrollen en daar kun je je wachtwoord veranderen onder Een nieuw wachtwoord

Bekijk in context

5 Reacties 5
Meldingen
Aan Uit
Steefb

Level 20
  • 16889Posts
  • 3093Oplossingen
  • 8033Likes

Ga naar '' mijn ziggo '' en maak een nieuw  wachtwoord aan.

Nieuw e-mail wachtwoord kiezen | Klantenservice | Ziggo

Op de pagina hierboven staat ook hoe je kunt handelen ''mijn Ziggo'' inloggegevens vergeten bent.

Lotteg538
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hallo Steefb,

Dit heb ik gedaan. Het zou mij dan een email moeten versturen om mijn wachtwoord te wijzigen alleen heb ik die nooit binnen gekregen. Hierna had ik de andere opties geprobeerd. Bij de optie van gegevens checken weet ik mijn klanten nummer niet en kan ik deze nergens vinden. En bij gewoon postcode checken zegt hij dat deze niet met elkaar overeen komen. 

Het enige dat ik wel weet is dat deze email opgezet was vroeger door mijn vader (en overgezet was naar deze laptop) maar daar heb ik ook al op gekeken. Het lijkt alsof mijn email niet bestaat bij ziggo.

Zou een nieuw ziggo account maken nut hebben om deze email daar op te zetten?

jansmarcel

Level 16
  • 1620Posts
  • 81Oplossingen
  • 767Likes

@Lotteg538  heb je de mogelijkheid om bij en afschrijvingen van de bank te bekijken? Zo ja als je daar een afschrijving van ziggo opzoekt dan staat daar het klantnummer ook vermeld.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78777Posts
  • 5319Oplossingen
  • 23522Likes

Kijk in Mijn Ziggo, log in in Mijn Ziggo ga naar Producten => Internet en scroll naar beneden tot onder Ziggo mail.

Daar kun je achter je emailadres klikken op E-mail instellen en weer naar beneden scrollen en daar kun je je wachtwoord veranderen onder Een nieuw wachtwoord

Lotteg538
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Opgelost! dankjewel Bert👍