ik krijg steeds de melding opnieuw opstarten vereist ziggo safe online, telkens als ik opnieuw opstart komt de melding weer na een paar minuten
Opgelost! Ga naar oplossing.
@cas verduijn Frustrerend dat het probleem terugkeert. In dit geval lijkt het met goed om Safe Online te verwijderen via deze stappen. Geef vervolgens de licentie weer vrij. Zodra dit is gelukt, is het weer mogelijk om Safe Online te installeren.
Laat je ons weten of dit heeft gewerkt?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Op welk apparaat en met welk besturingssysteem is dit?
Opnieuw opstarten, doe je dat met de uit/aan knop?
Het is op een HP laptob met windows 11, en gebruik de normale manier om op te starten, dus niet via de aan/uit knop
Dankjewel voor de input @cas verduijn
Jammer dat er niemand meer is langsgeweest voor raad en daad 😞
Heb je Safe Online op je HP Laptop al eens geopend en een scan laten uitvoeren?
Ja ook dat heb ik gedaan, plus ook afgesloten en opgestart met de aan/uit knop, het probleem blijft bestaan, ik heb bij instellingen gekeken, ook hier geen bijzonderheden gevonden
Laptop windows 11, opnieuw opstarten op de normale manier, en ook met de aan/uitknop gedaan ,zonder resultaat.
@cas verduijn Frustrerend dat het probleem terugkeert. In dit geval lijkt het met goed om Safe Online te verwijderen via deze stappen. Geef vervolgens de licentie weer vrij. Zodra dit is gelukt, is het weer mogelijk om Safe Online te installeren.
Laat je ons weten of dit heeft gewerkt?
Hoi Vincent
Bedankt voor je info, het is tot nu toe opgelost door jou info het programma verwijderen en daarna opnieuw installeren, en het probleem is opgelost.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.