@Bert: Zoals beloofd zou ik je de ´oplossing´ laten weten.
Team abuse@ziggo.nl stelt het probleem te hebben opgelost; volgende was hun reactie. "Het probleem zat in het domein van de afzender, wij hebben de reputatie van dit domein gereset in ons spamfilter en het probleem zou hiermee verholpen moeten zijn. Het is voor ons helaas niet mogelijk om de exacte oorzaak te achterhalen omdat ons spam filter zijn informatie uit diversen interne en externe bronnen haalt."
Mijn dank voor jouw advies Bert.
Overigens kreeg ik van Team Abuse volgend advies:
"Ik kan u wel het advies geven om uw eventuele e-mail distributie lijsten up-to-date te houden, dit kan toekomstige problemen voorkomen."
Weet jij of 't Team Abuse met dit advies bedoelt dat ik het e-mailadres van het betr. bedrijf in mijn e-mail contactenlijst moet opnemen? (dus ook van alle andere bedrijven of personen waar ik regelmatig contact mee heb?)
Ik hoor het graag van je Bert, waarvoor alvast hartelijk dank weer.