Vraag
Reacties
Oplossing
aj.bos.1
Level 1

ik kan geen mail verzenden

ik krijg een error melding van Ziggo ben gaan chatten met een medewerker en legt de schuld bij mij er staat duidelijk server bij dat is toch echt Ziggo hier is wat ik kreeg

https://www.ziggo.nl/mijn-ziggo/producten/internet/emailmanagement?email=a****

ERROR

The requested URL could not be retrieved

 

While trying to retrieve the requested URL the following error was encountered:

The following error was encountered:

  • Read Timeout

The system returned:

    [No Error]

A Timeout occurred while waiting to read data from the network. The network or server may be down or congested. Please retry your request.

Footprint 6.1.1005/FPMCP

 

Generated Thu, 18 Jun 2020 10:43:14 GMT by 8.247.10.183 (Footprint 6.1.1005/FPMCP)

Dan ligt het toch niet aan mij

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
bburgg
Level 14

OK, dan is je probleemomschrijving wat verwarrend, want dat gaat over Mijn Ziggo.

Als eerste moeten we hier even weten van welk e-mail programma je gebruikt maakt. Is dat de webmail van Ziggo of een programma op je computer, bijv. Outlook.

Controleer sowieso of je vanuit Ziggo webmail kan verzenden.

Indien je gebruik maakt van een e-mail client controleer dan eerst of de instellingen goed staan.

Bekijk in context

0 Kudos
6 Reacties 6
bburgg
Level 14

Wat is het probleem? Kun je geen mail verzenden (onderwerp) of kun je niet inloggen op Mijn Ziggo (url).

0 Kudos
aj.bos.1
Level 1
Topicstarter

Ik ontvang wel mail maar kan het niet verzenden

0 Kudos
bburgg
Level 14

OK, dan is je probleemomschrijving wat verwarrend, want dat gaat over Mijn Ziggo.

Als eerste moeten we hier even weten van welk e-mail programma je gebruikt maakt. Is dat de webmail van Ziggo of een programma op je computer, bijv. Outlook.

Controleer sowieso of je vanuit Ziggo webmail kan verzenden.

Indien je gebruik maakt van een e-mail client controleer dan eerst of de instellingen goed staan.

0 Kudos
aj.bos.1
Level 1
Topicstarter

Ik heb outlook ik heb net geprobeerd via Ziggo dat gaat inderdaad

0 Kudos
aj.bos.1
Level 1
Topicstarter

ik ga instellingen proberen

0 Kudos
aj.bos.1
Level 1
Topicstarter
bburgg wrote:

OK, dan is je probleemomschrijving wat verwarrend, want dat gaat over Mijn Ziggo.

Als eerste moeten we hier even weten van welk e-mail programma je gebruikt maakt. Is dat de webmail van Ziggo of een programma op je computer, bijv. Outlook.

Controleer sowieso of je vanuit Ziggo webmail kan verzenden.

Indien je gebruik maakt van een e-mail client controleer dan eerst of de instellingen goed staan.


Hartelijk dank voor de uitleg ik ben weer een gelukkig mens helemaal top