ik krijg een error melding van Ziggo ben gaan chatten met een medewerker en legt de schuld bij mij er staat duidelijk server bij dat is toch echt Ziggo hier is wat ik kreeg
https://www.ziggo.nl/mijn-ziggo/producten/internet/emailmanagement?email=a****
ERROR
The requested URL could not be retrieved
While trying to retrieve the requested URL the following error was encountered:
The following error was encountered:
The system returned:
[No Error]
A Timeout occurred while waiting to read data from the network. The network or server may be down or congested. Please retry your request.
Generated Thu, 18 Jun 2020 10:43:14 GMT by 8.247.10.183 (Footprint 6.1.1005/FPMCP)
Dan ligt het toch niet aan mij
Opgelost! Ga naar oplossing.
OK, dan is je probleemomschrijving wat verwarrend, want dat gaat over Mijn Ziggo.
Als eerste moeten we hier even weten van welk e-mail programma je gebruikt maakt. Is dat de webmail van Ziggo of een programma op je computer, bijv. Outlook.
Controleer sowieso of je vanuit Ziggo webmail kan verzenden.
Indien je gebruik maakt van een e-mail client controleer dan eerst of de instellingen goed staan.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Wat is het probleem? Kun je geen mail verzenden (onderwerp) of kun je niet inloggen op Mijn Ziggo (url).
Ik ontvang wel mail maar kan het niet verzenden
OK, dan is je probleemomschrijving wat verwarrend, want dat gaat over Mijn Ziggo.
Als eerste moeten we hier even weten van welk e-mail programma je gebruikt maakt. Is dat de webmail van Ziggo of een programma op je computer, bijv. Outlook.
Controleer sowieso of je vanuit Ziggo webmail kan verzenden.
Indien je gebruik maakt van een e-mail client controleer dan eerst of de instellingen goed staan.
Ik heb outlook ik heb net geprobeerd via Ziggo dat gaat inderdaad
ik ga instellingen proberen
bburgg wrote:
OK, dan is je probleemomschrijving wat verwarrend, want dat gaat over Mijn Ziggo.
Als eerste moeten we hier even weten van welk e-mail programma je gebruikt maakt. Is dat de webmail van Ziggo of een programma op je computer, bijv. Outlook.
Controleer sowieso of je vanuit Ziggo webmail kan verzenden.
Indien je gebruik maakt van een e-mail client controleer dan eerst of de instellingen goed staan.
Hartelijk dank voor de uitleg ik ben weer een gelukkig mens helemaal top
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.