1
Vraag
2
Reacties
aj.bos.1

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

ik kan geen mail verzenden

ik krijg een error melding van Ziggo ben gaan chatten met een medewerker en legt de schuld bij mij er staat duidelijk server bij dat is toch echt Ziggo hier is wat ik kreeg

https://www.ziggo.nl/mijn-ziggo/producten/internet/emailmanagement?email=a****

ERROR

The requested URL could not be retrieved

 

While trying to retrieve the requested URL the following error was encountered:

The following error was encountered:

  • Read Timeout

The system returned:

    [No Error]

A Timeout occurred while waiting to read data from the network. The network or server may be down or congested. Please retry your request.

Footprint 6.1.1005/FPMCP

 

Generated Thu, 18 Jun 2020 10:43:14 GMT by 8.247.10.183 (Footprint 6.1.1005/FPMCP)

Dan ligt het toch niet aan mij

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
bburgg

Level 14
  • 922Posts
  • 99Oplossingen
  • 229Likes

OK, dan is je probleemomschrijving wat verwarrend, want dat gaat over Mijn Ziggo.

Als eerste moeten we hier even weten van welk e-mail programma je gebruikt maakt. Is dat de webmail van Ziggo of een programma op je computer, bijv. Outlook.

Controleer sowieso of je vanuit Ziggo webmail kan verzenden.

Indien je gebruik maakt van een e-mail client controleer dan eerst of de instellingen goed staan.

Bekijk in context

6 Reacties 6
bburgg

Level 14
  • 922Posts
  • 99Oplossingen
  • 229Likes

Wat is het probleem? Kun je geen mail verzenden (onderwerp) of kun je niet inloggen op Mijn Ziggo (url).

aj.bos.1
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik ontvang wel mail maar kan het niet verzenden

bburgg

Level 14
  • 922Posts
  • 99Oplossingen
  • 229Likes

OK, dan is je probleemomschrijving wat verwarrend, want dat gaat over Mijn Ziggo.

Als eerste moeten we hier even weten van welk e-mail programma je gebruikt maakt. Is dat de webmail van Ziggo of een programma op je computer, bijv. Outlook.

Controleer sowieso of je vanuit Ziggo webmail kan verzenden.

Indien je gebruik maakt van een e-mail client controleer dan eerst of de instellingen goed staan.

aj.bos.1
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb outlook ik heb net geprobeerd via Ziggo dat gaat inderdaad

aj.bos.1
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

ik ga instellingen proberen

aj.bos.1
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
bburgg wrote:

OK, dan is je probleemomschrijving wat verwarrend, want dat gaat over Mijn Ziggo.

Als eerste moeten we hier even weten van welk e-mail programma je gebruikt maakt. Is dat de webmail van Ziggo of een programma op je computer, bijv. Outlook.

Controleer sowieso of je vanuit Ziggo webmail kan verzenden.

Indien je gebruik maakt van een e-mail client controleer dan eerst of de instellingen goed staan.


Hartelijk dank voor de uitleg ik ben weer een gelukkig mens helemaal top 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic