Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
carrieburleson
Level 2

ik kan geen installatie monteur bestellen

Ik ben nieuw bij Zigo, ik heb gisteren het Ziggo installatiepakket ontvangen, ik ben al 1 week bezig om een monteur te bestellen, of, er is een ellenlange wachttijd per telefoon, of, de chatservice werkt niet.

Ook kan ik in de ziggo app niet gebruiken, ik krijg een 002 foutmelding . 

Lekker begin....

Wat te doen??

0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Evert
Level 18
T.E.A.M.

Je kunt ook zelf een monteur inplannen via ziggo.nl/afspraakmaken 

Je klantnummer kun je vinden in de mails van Ziggo 🙂

 

Omdat je nog geen actieve klant bent bij Ziggo, kun je ook nog niet inloggen in de Mijn Ziggo app. Je kunt pas een account aanmaken op het moment dat alles actief is. Vandaar de foutmelding. 

Bekijk in context

10 Reacties 10
Meldingen
Aan Uit
puppie
Level 17

Kun je via een laptop-compter proberen om bij mijn ziggo in te loggen.

https://www.vodafone.nl/account/inloggen?login=ziggo-selfcare

ik kan dan hier verder met een monteur inplannen

https://www.ziggo.nl/klantenservice/monteur/monteur-kiezen#/

 Kun jij ook zover komen of....?

carrieburleson
Level 2
Topicstarter

Dankjwel Puppie voor je reactie, ik heb beide links geprobeerd:

 

Bij de eerste krijg ik de melding

 

We kunnen op dit moment jouw gegevens niet ophalen. Probeer het later nog een keer.

Fout code: 002

 

Bij de tweede :

 

Stel je vragen aan onze experts

De chat start automatisch tijdens de openingstijden, na het invullen van je gegevens. 

Geen chatoptie? Stel dan je vragen aan de Ziggo Community of via de messenger in de Mijn Ziggo app. We staan altijd voor je klaar! 

 

geen link naar de chatservice, beide opties werken niet ik ben al zo'n 4 uur bezig....

 

0 Kudos
puppie
Level 17

En de aansluit datum is vandaag of is die op een andere datum?

En ziggo moderator zou hier wel iets in kunnen betekenen.
Meestal komen die binnen 2 - 3 dagen de topics bekijken.
@Ziggo 

carrieburleson
Level 2
Topicstarter

 

Over 2 weken is de aansluitingsdatum, ik hoop dat er een moderator mee leest want tot nu toe is de app waardeloos en kan ik niet inloggen.

Ik hoop dat via deze weg het probleem wel opgelost kan worden

0 Kudos
Evert
Level 18
T.E.A.M.

Je kunt ook zelf een monteur inplannen via ziggo.nl/afspraakmaken 

Je klantnummer kun je vinden in de mails van Ziggo 🙂

 

Omdat je nog geen actieve klant bent bij Ziggo, kun je ook nog niet inloggen in de Mijn Ziggo app. Je kunt pas een account aanmaken op het moment dat alles actief is. Vandaar de foutmelding. 

puppie
Level 17

Heb je al wel een klantnummer?

zo ja probeer dit eens https://account.ziggo.nl/account/registreren/ziggo-contract

 

carrieburleson
Level 2
Topicstarter

Dankjewel Evert!!👏 ik heb deze link nergens kunnen vinden en nu begrijp ik het waarom ik niet kan inloggen. Het is gelukt om een afspraak te maken, 

Nogmaals hartelijk dank en een fijne avond!

Evert
Level 18
T.E.A.M.

Super! Graag gedaan!

 

Alvast veel plezier zodra alles is aangesloten en als je vragen hebt, je weet waar je ze kunt stellen 😎

Jij ook een fijne avond!

0 Kudos
carrieburleson
Level 2
Topicstarter

Ik heb zojuist een andere link ontvangen , ik heb ondertussen de monteur besteld en hopelijk als alles is aangesloten kan ik overal inloggen.

Hartelijk dank voor je reacties en een fijne avond!!👏👍

carrieburleson
Level 2
Topicstarter

Thanx!!!

0 Kudos