Ik ben nieuw bij Zigo, ik heb gisteren het Ziggo installatiepakket ontvangen, ik ben al 1 week bezig om een monteur te bestellen, of, er is een ellenlange wachttijd per telefoon, of, de chatservice werkt niet.
Ook kan ik in de ziggo app niet gebruiken, ik krijg een 002 foutmelding .
Lekker begin....
Wat te doen??
Opgelost! Ga naar oplossing.
Je kunt ook zelf een monteur inplannen via ziggo.nl/afspraakmaken
Je klantnummer kun je vinden in de mails van Ziggo 🙂
Omdat je nog geen actieve klant bent bij Ziggo, kun je ook nog niet inloggen in de Mijn Ziggo app. Je kunt pas een account aanmaken op het moment dat alles actief is. Vandaar de foutmelding.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Kun je via een laptop-compter proberen om bij mijn ziggo in te loggen.
https://www.vodafone.nl/account/inloggen?login=ziggo-selfcare
ik kan dan hier verder met een monteur inplannen
https://www.ziggo.nl/klantenservice/monteur/monteur-kiezen#/
Kun jij ook zover komen of....?
Dankjwel Puppie voor je reactie, ik heb beide links geprobeerd:
Bij de eerste krijg ik de melding
Fout code: 002
Bij de tweede :
De chat start automatisch tijdens de openingstijden, na het invullen van je gegevens.
Geen chatoptie? Stel dan je vragen aan de Ziggo Community of via de messenger in de Mijn Ziggo app. We staan altijd voor je klaar!
geen link naar de chatservice, beide opties werken niet ik ben al zo'n 4 uur bezig....
En de aansluit datum is vandaag of is die op een andere datum?
En ziggo moderator zou hier wel iets in kunnen betekenen.
Meestal komen die binnen 2 - 3 dagen de topics bekijken.
@Ziggo
Over 2 weken is de aansluitingsdatum, ik hoop dat er een moderator mee leest want tot nu toe is de app waardeloos en kan ik niet inloggen.
Ik hoop dat via deze weg het probleem wel opgelost kan worden
Je kunt ook zelf een monteur inplannen via ziggo.nl/afspraakmaken
Je klantnummer kun je vinden in de mails van Ziggo 🙂
Omdat je nog geen actieve klant bent bij Ziggo, kun je ook nog niet inloggen in de Mijn Ziggo app. Je kunt pas een account aanmaken op het moment dat alles actief is. Vandaar de foutmelding.
Heb je al wel een klantnummer?
zo ja probeer dit eens https://account.ziggo.nl/account/registreren/ziggo-contract
Dankjewel Evert!!👏 ik heb deze link nergens kunnen vinden en nu begrijp ik het waarom ik niet kan inloggen. Het is gelukt om een afspraak te maken,
Nogmaals hartelijk dank en een fijne avond!
Super! Graag gedaan!
Alvast veel plezier zodra alles is aangesloten en als je vragen hebt, je weet waar je ze kunt stellen 😎
Jij ook een fijne avond!
Ik heb zojuist een andere link ontvangen , ik heb ondertussen de monteur besteld en hopelijk als alles is aangesloten kan ik overal inloggen.
Hartelijk dank voor je reacties en een fijne avond!!👏👍
Thanx!!!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.