@Bert Op mijn iPhone 7 waarop ook mijn Ziggo mailaccount staat, ik berichten daarop kan ontvangen en soms ook verstuur, krijg ik nu het bericht als zou mijn 'Verzonden" map leeg zijn. Die is niet leeg dus ik begrijp niet zo goed wat er aan de hand is. Ik heb account opnieuw ingesteld maar dit "probleem" blijft.
Is er iemand die weet wat ik moet doen om dit te verhelpen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Een hele goede vraag @talloentje
Ik gebruik zelf geen @Ziggo account dus ik kan je daar ook niets over melden. Zelf heb ik een @me account en dat synchoniseert prima en dan heb je geen last van waar iets wel is verzonden en waar niet. Je zou eens bij instellingen kunnen kijken of je daar iets kan aanpassen en anders zou ik gewoon even contact opnemen met Apple Helpdesk. Die is daar echt meer de aangewezen persoon voor dan Ziggo. Die weten hoe hun product werkt en hoe je deze moet instellen. Of er moet nog iemand anders zijn die het gebruikt en je ermee kan helpen.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Zijn de mails nog wel te zien in de Verzonden map in de Ziggo webmail?
Ik ken de iPhone niet, mogelijk kan @EnergieBoy je daarmee helpen.
Hij komt langs als / zodra hij online is.
Een hele goede vraag @talloentje
Ik gebruik zelf geen @Ziggo account dus ik kan je daar ook niets over melden. Zelf heb ik een @me account en dat synchoniseert prima en dan heb je geen last van waar iets wel is verzonden en waar niet. Je zou eens bij instellingen kunnen kijken of je daar iets kan aanpassen en anders zou ik gewoon even contact opnemen met Apple Helpdesk. Die is daar echt meer de aangewezen persoon voor dan Ziggo. Die weten hoe hun product werkt en hoe je deze moet instellen. Of er moet nog iemand anders zijn die het gebruikt en je ermee kan helpen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.