Vraag
Reacties
Oplossing
talloentje
Level 5

iPhone en verzonden berichten - Bericht dat verzonden map leeg is

@Bert Op mijn iPhone 7 waarop ook mijn Ziggo mailaccount staat, ik berichten daarop kan ontvangen en soms ook verstuur, krijg ik nu het bericht als zou mijn 'Verzonden" map leeg zijn. Die is niet leeg dus ik begrijp niet zo goed wat er aan de hand is. Ik heb account opnieuw ingesteld maar dit "probleem" blijft.

Is er iemand die weet wat ik moet doen om dit te verhelpen?

0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
EnergieBoy
Level 19

Een hele goede vraag @talloentje 
Ik gebruik zelf geen @Ziggo account dus ik kan je daar ook niets over melden. Zelf heb ik een @me account en dat synchoniseert prima en dan heb je geen last van waar iets wel is verzonden en waar niet. Je zou eens bij instellingen kunnen kijken of je daar iets kan aanpassen en anders zou ik gewoon even contact opnemen met Apple Helpdesk. Die is daar echt meer de aangewezen persoon voor dan Ziggo. Die weten hoe hun product werkt en hoe je deze moet instellen. Of er moet nog iemand anders zijn die het gebruikt en je ermee kan helpen. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Meldingen
Aan Uit
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Zijn de mails nog wel te zien in de Verzonden map in de Ziggo webmail?

Ik ken de iPhone niet, mogelijk kan @EnergieBoy je daarmee helpen.

Hij komt langs als / zodra hij online is.

0 Kudos
EnergieBoy
Level 19

Een hele goede vraag @talloentje 
Ik gebruik zelf geen @Ziggo account dus ik kan je daar ook niets over melden. Zelf heb ik een @me account en dat synchoniseert prima en dan heb je geen last van waar iets wel is verzonden en waar niet. Je zou eens bij instellingen kunnen kijken of je daar iets kan aanpassen en anders zou ik gewoon even contact opnemen met Apple Helpdesk. Die is daar echt meer de aangewezen persoon voor dan Ziggo. Die weten hoe hun product werkt en hoe je deze moet instellen. Of er moet nog iemand anders zijn die het gebruikt en je ermee kan helpen.