Alles over het nieuwe zwarte SmartWifi modem
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Ik heb mijn IPhone geüpdatet en nu krijg ik steeds de melding dat mijn modem zwak beveiligd is. WPA/WPA2 (TKIP) wordt niet als veilig beschouwd. De router moet geconfigureerd worden zodat deze de beveiligingsmethode WPA2 (AES) of WPA3 gebruikt. Deze mogelijkheid heb ik niet met mijn router. Komt hiervoor een software-update voor de router of worden de huidige routers vervangen ?? Alvast bedankt voor het antwoord. Met vriendelijke groet. Ad van der Aa.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Deze instelling kun je vinden op de pagina Geavanceerde instellingen, Draadloos, Beveiliging. Zorg ervoor dat je WPA2-PSK gebruikt i.p.v. WPA/WPA2-PSK.
Deze instelling kun je vinden op de pagina Geavanceerde instellingen, Draadloos, Beveiliging. Zorg ervoor dat je WPA2-PSK gebruikt i.p.v. WPA/WPA2-PSK.
@aaavanderaa welkom op de Ziggo Community. Goed dat je het even deelt.
En veiligheid voor alles natuurlijk! Kan je iets met de tips van @tobiastheebe?
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...