Alles wat je wilt weten over de levels
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Ik las in een ander topic dat een moderator een gehackt @Home mailaccount kan verwijderen? Het betreffende mailadres is niet van mijn huidige klantnummer en kan ik dus niet meer zelf wijzigen. ik zou hier graag gebruik van maken!
Opgelost! Ga naar oplossing.
@frieteboer Dankjewel! Bij deze heb ik een taak aangemaakt om het e-mailadres onder jouw oude klantnummer te verwijderen. Dit is binnen vijf werkdagen verwerkt 🙂
Dag @frieteboer
Dat kan een moderator zeker doen.
Maar dan moet je wel postcode en huisnummer in je profiel zetten, anders wordt misschien een verkeerd e-mailadres verwijderd.
Je adresgegevens zijn natuurlijk alleen zichtbaar voor Ziggo-moderators.
Je profielpagina vind je hier.
Goedemorgen @frieteboer, dat kunnen we zeker voor je regelen! Wil je zoals @Wim C. al aangeeft, het juiste e-mailadres achter jouw postcode, in het Ziggo Community profiel zetten? Dan ga ik ervoor zorgen dat dit e-mailadres verdwijnt.
Hoi Lotte, Done!
@frieteboer Dankjewel! Bij deze heb ik een taak aangemaakt om het e-mailadres onder jouw oude klantnummer te verwijderen. Dit is binnen vijf werkdagen verwerkt 🙂
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...