Ik las in een ander topic dat een moderator een gehackt @Home mailaccount kan verwijderen? Het betreffende mailadres is niet van mijn huidige klantnummer en kan ik dus niet meer zelf wijzigen. ik zou hier graag gebruik van maken!
Opgelost! Ga naar oplossing.
@frieteboer Dankjewel! Bij deze heb ik een taak aangemaakt om het e-mailadres onder jouw oude klantnummer te verwijderen. Dit is binnen vijf werkdagen verwerkt 🙂
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dag @frieteboer
Dat kan een moderator zeker doen.
Maar dan moet je wel postcode en huisnummer in je profiel zetten, anders wordt misschien een verkeerd e-mailadres verwijderd.
Je adresgegevens zijn natuurlijk alleen zichtbaar voor Ziggo-moderators.
Je profielpagina vind je hier.
Goedemorgen @frieteboer, dat kunnen we zeker voor je regelen! Wil je zoals @Wim C. al aangeeft, het juiste e-mailadres achter jouw postcode, in het Ziggo Community profiel zetten? Dan ga ik ervoor zorgen dat dit e-mailadres verdwijnt.
Hoi Lotte, Done!
@frieteboer Dankjewel! Bij deze heb ik een taak aangemaakt om het e-mailadres onder jouw oude klantnummer te verwijderen. Dit is binnen vijf werkdagen verwerkt 🙂
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.