Opgelost! Ga naar oplossing.
Gelukkig. Na veel bellen, chatten en doorvragen, heb ik mijn @Home weer actief kunnen maken.
De uiteindelijke tip.
Ga via de "oude site" naar mijn ziggo:
Ziggo.nl/mijn-ziggo/
Daar kon ik mijn nieuw wachtwoord veranderen/instellen. Hopenlijk ook succes met dezelfde problemen👍
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Blijf SVP in je eigen onderstaande topic reageren om verwarring, dubbele vragen en antwoorden en dubbele acties vanuit Ziggo te voorkomen, waardoor er mogelijk nog meer mis gaat.
@home.nl niet meer geldig - Ziggo Community
Dit heeft een moderator ook aan je gevraagd in je andere topic:
@Paul schreef:
@RBocken Fijn dat je al contact hebt gehad met een van mijn collega's. Laat je anders weten hoe het verder verloopt? Als je nog hulp nodig hebt, laat het dan weten via dit topic.
Wacht helaas ook al sinds maandag 22 augustus ,word nu wel erg vervelend
Hallo allen.
Ik krijg alleen at ziggo mail en krijg nergens mijn at home te zien.
Klopt bij mij is ook mijn @Home adres uit de ziggo omgeving weggehaald ,na even google zijn er honderden mensen waarbij ze email adressen anders dan ziggo hebben weggehaald uit de omgeving
Bij mij ook het @Home email eruit . Vanaf afgelopen maandag.Ziggo kan of wil het niet oplossen. Kan geen email ontvangen en kan niet bij mijn adressen. Weet niet of ik rekeningen binnen heb gekregen
Krijg geen bericht over oplossing of wanneer.Als je wat hoort laat eventjes weten.
Als iedereen in zijn eigen topic blijft reageren, dan blijft het overzichtelijk wie en wat en worden er geen dubbele acties uitgevoerd die mogelijk nog meer problemen zouden kunnen veroorzaken en het scheelt tijd die aan de oplossing van de storing besteed kan worden.
Hallo Bert ,ik snap je wel maar jij snapt toch ook wel dat als je 1 week al niet meer kunt mailen met een adres van 20 jaar oud je bij veel zaken niet meer bij kunt omdat het e-mail adres wel eens gekoppeld kan zijn aan veel financiele zaken?
@huffie00 Dat snap ik helemaal, ik zou tegen het plafond zitten.
Wederom gebeld. De medewerkster heeft mijn probleem doorgegeven aan de specialisten. Zij kon zelf weinig doen. Binnen 3 werkdagen zou ik bericht krijgen over hoe of wat. Dat wordt dus as woensdag. Heel benieuwd
Wacht al 7 dagen ben inmiddels op zoek naar een ander abbonement van eventueel kpn want als ik me e-mail adres kwijt ben zie ik geen reden meer bij ziggo te blijven ,na 25 jaar
@huffie00 ik heb het even voor je nagekeken, er wordt nog steeds hard aan gewerkt. Sorry voor het gedoe, ik kan me echt heel goed voorstellen dat het dringend is!
@Jacob Net bericht gekregen dat het weer werkt ,even wachtwoord aangepast en het werkt gelukkig weer
Bedankt
@huffie00 geweldig! Dan is alles weer opgelost, gelukkig maar! 🙂
Gelukkig. Na veel bellen, chatten en doorvragen, heb ik mijn @Home weer actief kunnen maken.
De uiteindelijke tip.
Ga via de "oude site" naar mijn ziggo:
Ziggo.nl/mijn-ziggo/
Daar kon ik mijn nieuw wachtwoord veranderen/instellen. Hopenlijk ook succes met dezelfde problemen👍
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.