Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
RBocken
Level 2

@home mail werkt nog niet.

@tojflkq @Bert

  • Sinds 22 aug werkt mijn mail niet. Al meer dan 20 jaar bij deze provider en diens voorgangers. Nu ineens geen mail meer via @Home. Wanneer doen jullie  hier iets aan? Het wordt nu erg ongemakkelijk zeker omdat dit mail adres aan heel veel zaken is gekoppeld met een wachtwoord.  Daar kun je dus ook niet in.
  • Mvg. René. 
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
RBocken
Level 2
Topicstarter

Gelukkig. Na veel bellen, chatten en doorvragen, heb ik mijn  @Home weer actief kunnen maken.

De uiteindelijke tip.

Ga via de "oude site" naar mijn ziggo:

Ziggo.nl/mijn-ziggo/

Daar kon ik mijn nieuw wachtwoord veranderen/instellen. Hopenlijk ook succes met dezelfde problemen👍

Bekijk in context

14 Reacties 14
Meldingen
Aan Uit
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Blijf SVP in je eigen onderstaande topic reageren om verwarring, dubbele vragen en antwoorden en dubbele acties vanuit Ziggo te voorkomen, waardoor er mogelijk nog meer mis gaat.

 

@home.nl niet meer geldig - Ziggo Community

 

Dit heeft een moderator ook aan je gevraagd in je andere topic:

 


@Paul  schreef:

@RBocken Fijn dat je al contact hebt gehad met een van mijn collega's. Laat je anders weten hoe het verder verloopt? Als je nog hulp nodig hebt, laat het dan weten via dit topic.


 

huffie00
Level 3

Wacht helaas ook al sinds maandag 22 augustus ,word nu wel erg vervelend 

 

0 Kudos
RBocken
Level 2
Topicstarter

Hallo allen.

Ik krijg alleen at ziggo  mail en krijg  nergens mijn  at home te zien.

huffie00
Level 3

Klopt bij mij is ook mijn @Home adres uit de ziggo omgeving weggehaald ,na even google zijn er honderden mensen waarbij ze email adressen anders dan ziggo hebben weggehaald uit de omgeving

0 Kudos
twan1725
Level 4

Bij mij ook het @Home email eruit . Vanaf afgelopen maandag.Ziggo kan of wil het niet oplossen. Kan geen email ontvangen en kan niet bij mijn adressen. Weet niet of ik rekeningen binnen heb gekregen 

Krijg geen bericht over oplossing of wanneer.Als je wat hoort laat eventjes weten.

Bert
Level 21
T.E.A.M.

Als iedereen in zijn eigen topic blijft reageren, dan blijft het overzichtelijk wie en wat en worden er geen dubbele acties uitgevoerd die mogelijk nog meer problemen zouden kunnen veroorzaken en het scheelt tijd die aan de oplossing van de storing besteed kan worden.

huffie00
Level 3

Hallo Bert ,ik snap je wel maar jij snapt toch ook wel dat als je 1 week al niet meer kunt mailen met een adres van 20 jaar oud je bij veel zaken niet meer bij kunt omdat het e-mail adres wel eens gekoppeld kan zijn aan veel financiele zaken?

Bert
Level 21
T.E.A.M.

@huffie00 Dat snap ik helemaal, ik zou tegen het plafond zitten.

RBocken
Level 2
Topicstarter

Wederom gebeld.  De medewerkster heeft mijn probleem doorgegeven aan de specialisten. Zij kon zelf weinig doen. Binnen 3 werkdagen zou ik bericht krijgen over hoe of wat. Dat wordt dus as woensdag.  Heel benieuwd

huffie00
Level 3

Wacht al 7 dagen ben inmiddels op zoek naar een ander abbonement van eventueel kpn want als ik me e-mail adres kwijt ben zie ik geen reden meer bij ziggo te blijven ,na 25 jaar

0 Kudos
Jacob
Community Moderator
Community Moderator

@huffie00 ik heb het even voor je nagekeken, er wordt nog steeds hard aan gewerkt. Sorry voor het gedoe, ik kan me echt heel goed voorstellen dat het dringend is! 

0 Kudos
huffie00
Level 3

@Jacob Net bericht gekregen dat het weer werkt ,even wachtwoord aangepast en het werkt gelukkig weer

Bedankt

Jacob
Community Moderator
Community Moderator

@huffie00 geweldig! Dan is alles weer opgelost, gelukkig maar! 🙂

RBocken
Level 2
Topicstarter

Gelukkig. Na veel bellen, chatten en doorvragen, heb ik mijn  @Home weer actief kunnen maken.

De uiteindelijke tip.

Ga via de "oude site" naar mijn ziggo:

Ziggo.nl/mijn-ziggo/

Daar kon ik mijn nieuw wachtwoord veranderen/instellen. Hopenlijk ook succes met dezelfde problemen👍