Hierbij een paar vragen inzake een (oud) @Home e-mailadres.
Mijn schoonmoeder heeft altijd nog een @Home email adres (gehad). Tot half december bekeek zij die email via de OX mail app op haar telefoon. Daarna kon zij niet meer inloggen. Ik heb gecheckt in "mijn ziggo" of het email adres gekoppeld was. Dat was niet het geval. Ik heb haar vervolgens een test berichtje gestuurd en krijg een retourbericht omdat het mail adres waarschijnlijk niet meer bestaat.
Nu denk ik dat het volgende het geval is. Afgelopen zomer heeft zij een nieuwe Connectbox ontvangen. Zij heeft hem teruggestuurd omdat ze dacht dat ze hem nog niet nodig had. De oude werkte immers nog. Vervolgens heeft Ziggo het contract opgezegd, wat natuurlijk niet de bedoeling was. Ze is vervolgens weer opnieuw aangemeld.
Kan het zo zijn dat het email adres na aanleiding van de onbedoelde opzegging, na een aantal maanden, is beëindigd?
Kan het oude @Home emailadres op een of andere manier nog geactiveerd worden?
Ik heb voor haar inmiddels een nieuw Ziggo email adres aangemaakt.
Wel jammer dat Ziggo niet gebeld kan worden voor dit soort email vraagstukken en dat je alles zelf online moet opzoeken.
Ik ben benieuwd naar de reacties.
mvg.