Goedenavond!
Laatste anderhalf week heb ik last van een hoge ping tijdens het gamen op de Xbox One. Voorheen geen problemen en niks veranderd. Zo uit het niets. Telefonisch contact gehad vanavond. Maar konden er weinig mee doen. Ping varieert van 25 tot 400ms en download snelheid varieert ook van 120 tot 195 Mbps
Heb upnp aanstaan en QoS en ipv 4 ipv6 en portforwarding geprobeerd DNS nog veranderd van de xbox en de poort veranderd naar het hoogste getal het wordt er allemaal niet beter van.
Heb een connectbox van een jaar oud en die staat in bridge in combinatie met de netgear nighthawk. Xbox is op internet kabel aangesloten.
Met vriendelijke groet,
Michel de Jong
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Michelunited wrote:Varieert heel erg vindt ik. En als ik oo instagram filmpjes wil laden duurt t ook paar seconden voor dat t begint
is de xbox aangesloten via utp of draadloos
en kun je de modemkabel eens vervangen
@Paul Ziggo het ligt waarschijnlijk aan jullie. Geb meerdere mensen bij ons in het dorp gesproken die hetzelfde ervaren. Graag hier even verder op ingaan. Kan niet zo zijn dat alles goed is en vervolgens niet meer.
Michelunited wrote:Heb nu kabel van de AOP rechtstreeks naar de conectbox internet is nu wel stuk sneller draadloos met speedtest op mijn telefoon haal ik 240 Mbps en bedraad xbox 286 Mbps
Kun je in deze opstelling, modem rechtstreeks op het AOP, je signaalwaarden en netwerk historie hier posten?
Michelunited wrote:@Paul Ziggo het ligt waarschijnlijk aan jullie. Geb meerdere mensen bij ons in het dorp gesproken die hetzelfde ervaren. Graag hier even verder op ingaan. Kan niet zo zijn dat alles goed is en vervolgens niet meer.
misschien kan @Paul Ziggo de staat monitoren om de problemen vast te stellen
@Michelunited . Is de kabel naar de modem, waar je op de foto een duidelijke scheur in ziet, inmiddels vervangen of nog niet?
Ik wacht nog steeds op de kabel en de splitter die ik zou krijgen.... daarna wil ik even een update geven betref de storing.
anoniemforum wrote:Michelunited wrote:@Paul Ziggo het ligt waarschijnlijk aan jullie. Geb meerdere mensen bij ons in het dorp gesproken die hetzelfde ervaren. Graag hier even verder op ingaan. Kan niet zo zijn dat alles goed is en vervolgens niet meer.
misschien kan @Paul Ziggo de staat monitoren om de problemen vast te stellen
bedoel met staat straat
Dit is de status nu. Kabel vanaf de nieuwe splitter rechtstreeks naar de modem met de nieuwe kabel.
Michelunited wrote:Dit is de status nu. Kabel vanaf de nieuwe splitter rechtstreeks naar de modem met de nieuwe kabel.
hoe werkt de verbinding nu?
Heb nog steeds hoge ping af en toe. 600/700ms en dit heb ik uitgelezen van mijn NETGEAR router kan het hier ook door komen ? Dos attack heb 2 op adressen die er in voor in dir log
Ik zie in de log T4's en RCS fouten, niet goed. Dit ligt niet meer binnenshuis maar buiten de deur, hoger het netwerk op.
En wat is nu het volgende stap ?
@Lycke Ziggo ik heb kabels gekregen maar niet de goeie....
Daar Ben ik nog een van nodig van de versterker naar de aop
Michelunited wrote:@Lycke Ziggo ik heb kabels gekregen maar niet de goeie....
Daar Ben ik nog een van nodig van de versterker naar de aop
welke pin heeft de kant met de rode rondje erom?
Michelunited wrote:En wat is nu het volgende stap ?
even wachten op een moderator die het kan controleren
De rode is een mannetje met een dunne pen van 1mm ongeveer.
Heeft wel aardig wat tijd nodig niet ?.
Michelunited wrote:De rode is een mannetje met een dunne pen van 1mm ongeveer.
de rode kant moet in het modem en de groene kant moet op de poa-0-b splitter
anoniemforum wrote:Michelunited wrote:De rode is een mannetje met een dunne pen van 1mm ongeveer.
En van de splitter naar de versterker dan?
Daar ben ik toch ook een voor nodig
Michelunited wrote:anoniemforum wrote:Michelunited wrote:De rode is een mannetje met een dunne pen van 1mm ongeveer.
En van de splitter naar de versterker dan?
Daar ben ik toch ook een voor nodig
de kabel die eerst tussen de aop en versterker zat kun je op de poa-01-b aansluiten
links het modem rechts de versterker
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.