Ik heb sinds een week de wifi boosters die ik via Ziggo heb ontvangen geinstalleerd. Hiervoor moest ik de wifi van mijn ziggo connect box uitschakelen en de eerste (van 3) wifi booster verbinden met de connect box. Installatie verliep daarna vlot. Alleen heb ik sinds dat moment dat mijn internet hapert en continu wegvalt. Heelrg vervelend met thuiswerken en muziek of film kijken/luisteren op je laptop/smartphone ;-(
Zoals de handleiding aangeeft netjes de instellingen van Deco op 'geavanceerd' gezet en 'Acces point modus' aangevinkt.
Sinds de installatie heb ik wel beter bereik in huis, maar wel een continu haperende internetverbinding. Werken wordt zo bijna onmogelijk iedere halve minuut of zo blijft het even een aantal seconden 'hangen'
Heb al met de chatfunctie van ziggo contact gehad, maar sinds ze me vroegen of ik bovenstaande instellingen op Deco heb ingesteld, zwijgen ze....
Tips hoe dit op te lossen zijn welkom, zolang de 'gewone' man dit maar kan uitvoeren.