M.oostveen01

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

groen rode coax kabel

Ik heb telefonisch voor mijn ouders bij jullie om een groen rode coax kabel gevraagd, maar heb 2 groen blauwe ontvangen.

5 Reacties 5
anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9761Posts
  • 581Oplossingen
  • 2656Likes

een moderator kan jou je juiste kabel opsturen 

heb je er één nodig voor het modem op de poa-01-b aan te sluiten of voor de tv

zet even je postcode en huisnummer in je profielinstellingen

dat kun je doen door op je profielfoto te klikken daarna profielinstellingen

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @M.oostveen01 
Een warm welkom hier op de Ziggo Community. 

Behoorlijk onhandig dat je de verkeerde kabels toegestuurd hebt gekregen. Ik stuur jouw ouders graag de juiste kabel toe. Wil je in het Community profiel achter jouw eigen adresgegevens het adres van je ouders vermelden en mij een seintje geven? Dan stuur ik de postduif die kant op! 

JacoK

Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo, 

Ik ontving vandaag het nieuwe smart wifi modem, maar met verkeerde coax kabel: rood-rood in plaats van rood-groen... Kunnen jullie zsm nog een rood-groen toesturen?

Groet,

Jaco

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

@JacoK Blijf SVP in je eigen topic reageren, anders kunnen er mogelijke meerdere acties tegelijk uitgevoerd worden en dat wil niet altijd goed gaan.

Foute kabel bij nieuw smart wifi modem - Ziggo Community

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@JacoK oef, misverstand(je) .. Sorry!

De juiste kabel heb ik direct voor je gestuurd. Laat je weten of het daarna allemaal goed werkt? En inderdaad, graag in het juiste topic: dat is voor jou en ons overzichtelijker! Dankje!

Uitgelicht topic