Vraag
Reacties
wendyvanruiten
Level 1

graag n nieuw modem , is verouderd

Slechte wifi,  geen Netflix als telefoon gebruikt wordt en andersom. 

Dus graag n nieuw modem leveren.

e-mail meldingen
Aan Uit
2 Reacties 2
anoniemforum
Level 19
T.E.A.M.

welk modem heb je? kun je daar een foto van maken

kun je ook een foto van de hoofdaansluiting het aop (abonnee overname punt) maken

en een printscreen van de down en upstream

https://community.ziggo.nl/deel-je-tips-en-suggesties-91/waar-vind-ik-de-up-en-downstreamwaarden-van...

0 Kudos
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Hi @wendyvanruiten 
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Vervelend dat je een slechte wifi-verbinding in huis ervaart. Graag gaan we met je mee op onderzoek! Ik zie dat je gebruik maakt van een Cisco EPC3928. Dit modem heb je al een tijdje in huis, namelijk sinds 2011. Ik wil je gerust een Connectbox toesturen, maar net als @anoniemforum ben ik wel benieuwd naar jouw hoofdaansluiting (AOP) en de aansluiting naar het modem toe. De kans is groot dat ook dit toe is aan een update. Wil je hier foto's van delen? Dan kijken we met je mee en kunnen we je indien nodig ook kosteloos nieuwe aansluitmaterialen toesturen. 

0 Kudos