In het verleden heb ik gegevens gezet op members.quicknet.nl
Weet iemand hoe ik deze gegevens kan benaderen en wijzigen ?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Deze service gaat binnenkort stoppen en het is daarom vaak niet meer mogelijk aanpassingen te doen.
Nieuwsgroepen en Webspace stoppen per 1 april 2020 | Ziggo Community
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Deze service gaat binnenkort stoppen en het is daarom vaak niet meer mogelijk aanpassingen te doen.
Steefb wrote:Deze service gaat binnenkort stoppen en het is daarom vaak niet meer mogelijk aanpassingen te doen.
Zo ver ik weet is op 20 november j.l de stekker er definitief uitgehaald en @Jvb2304 zal er niet meer bij kunnen.
Hartelijk dank voor de info
Steefb weet je wat de link is van deze site. Misschien kan ik wat betekenen.
Goedemiddag @Jvb2304 en welkom op de Community,
Zo te lezen heb je het juiste antwoord al gekregen van @Steefb en @Ronihd. Het klopt dat wij m.i.v. november 2020 gestopt zijn met het aanbieden van nieuwsgroepen en
webspace. Het is dus later uitgefaseerd dan de oorspronkelijke datum waarop het zou stoppen, namelijk 1 april 2020.
Laat het maar weten als je hierover nog vragen hebt. We helpen je dan graag.
Nog een prettige dag!
Groeten,
Paul
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.