Smit98
Gedreven Meedenker
  • 19Reacties
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

geen wifi - oranje lampje (connectbox)

Dag,

 

onze WiFi is eruit. De box opnieuw opstarten helpt niet. Dan brand het lampje heel even groen en gaat dan weer over op oranje. 
heel vervelend aangezien we thuis werken en nu niks kunnen doen. 

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert!
Super Expert
Super Expert
  • 41672Reacties
  • 2372Oplossingen
  • 8728Likes

@Smit98 Hij hoort wit te zijn, maar het is een vreemde actie van het modem, gelukkig werkt hij weer.

Ik weet niet wat de volgende actie zou moeten zijn in dit geval, een moderator mogelijk wel.

Bekijk in context

70 Reacties 70
Tom.
Expert
Expert
  • 5416Reacties
  • 203Oplossingen
  • 1218Likes

Is er een storing bekend bij ziggo?

https://www.ziggo.nl/klantenservice/storingen 

 

Werkt het internet bekabeld wel?

 

Smit98
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 19Reacties
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Tom. wrote:

Is er een storing bekend bij ziggo?

https://www.ziggo.nl/klantenservice/storingen 

 

Werkt het internet bekabeld wel?

 

Er is geen storing bekend. Of het bekabeld wel werkt hebben we nog niet geprobeerd. 

Tom.
Expert
Expert
  • 5416Reacties
  • 203Oplossingen
  • 1218Likes

Zou je dat eens willen proberen?

 

Bert!
Super Expert
Super Expert
  • 41672Reacties
  • 2372Oplossingen
  • 8728Likes

@Smit98 Welk modem heb je in gebruik?

Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo achter hun naam staan, vrijwel iedere werkdag langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.

Klik hier om je postcode en huisnummer in je profiel te zetten.
Op de pagina iets naar beneden scrollen.

 

Smit98
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 19Reacties
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

 

Tom.
Expert
Expert
  • 5416Reacties
  • 203Oplossingen
  • 1218Likes

Heb je vaker internet problemen?

Smit98
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 19Reacties
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Tom. wrote:

Heb je vaker internet problemen?

Nee nooit 

Smit98
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 19Reacties
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

 

Smit98
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 19Reacties
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Inmiddels verbonden. Het lampje brand nog oranje en krijg nu een vreemde melding op mijn iPhone. 

Tom.
Expert
Expert
  • 5416Reacties
  • 203Oplossingen
  • 1218Likes

Doe eens privé adres uitschakelen.

 

Tom.
Expert
Expert
  • 5416Reacties
  • 203Oplossingen
  • 1218Likes

Om je signaal te kunnen beoordelen:

 

Kun je de up- en downstream waarden en netwerkhistorie van je modem hier posten?

 

Instructies:

https://community.ziggo.nl/deel-je-tips-en-suggesties-91/waar-vind-ik-de-up-en-downstreamwaarden-van...

Bert!
Super Expert
Super Expert
  • 41672Reacties
  • 2372Oplossingen
  • 8728Likes

Zie ik zelden langskomen, alleen het oranje/rode lampje geeft oververhitting/kortsluiting aan.

Wat gebeurt er als je de stroom er 30 seconden vanaf haalt?

Geen effect, dan de resetknop achterop 30 seconden ingedrukt houden.

Geen effect, laat het hier weten, dan kan een Ziggo moderator er naar kijken.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo achter hun naam staan, vrijwel iedere werkdag langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.

Klik hier om je postcode en huisnummer in je profiel te zetten.
Op de pagina iets naar beneden scrollen.

Smit98
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 19Reacties
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Be rt wrote:

Zie ik zelden langskomen, alleen het oranje/rode lampje geeft oververhitting/kortsluiting aan.

Wat gebeurt er als je de stroom er 30 seconden vanaf haalt?

Geen effect, dan de resetknop achterop 30 seconden ingedrukt houden.

Geen effect, laat het hier weten, dan kan een Ziggo moderator er naar kijken.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo achter hun naam staan, vrijwel iedere werkdag langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.

Klik hier om je postcode en huisnummer in je profiel te zetten.
Op de pagina iets naar beneden scrollen.

Beide geprobeerd maar het lampje blijft oranje. 

Smit98
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 19Reacties
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

 

Tom.
Expert
Expert
  • 5416Reacties
  • 203Oplossingen
  • 1218Likes

Zou je de netwerkhistorie van het modem kunnen delen?

Locatie:

Geavanceerde instellingen > hulpmiddelen >netwerk status.

 

Ga naar het netwerkhistorie tabblad en kopieer/deel de volledige netwerkhistorie.

Smit98
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 19Reacties
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

 

Tom.
Expert
Expert
  • 5416Reacties
  • 203Oplossingen
  • 1218Likes

Zou je de rest van de netwerk historie ook kunnen delen?

Smit98
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 19Reacties
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Tom. wrote:

Zou je de rest van de netwerk historie ook kunnen delen?

Bedoel je de gegevens onder de andere kopjes? 

Tom.
Expert
Expert
  • 5416Reacties
  • 203Oplossingen
  • 1218Likes

De netwerkhistorie die je net deelde was volgensmij maar een deel van de netwerkhistorie.

Of stond er niet meer in?

Uitgelicht topic