Vraag
Reacties
Oplossing
Smit98
Level 1

geen wifi - oranje lampje (connectbox)

Dag,

 

onze WiFi is eruit. De box opnieuw opstarten helpt niet. Dan brand het lampje heel even groen en gaat dan weer over op oranje. 
heel vervelend aangezien we thuis werken en nu niks kunnen doen. 

e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Het ticket is gesloten!  Een oranje lampje op de Connectbox is niet gekoppeld aan een storingsbeeld, het is slechts een 'visueel' verschil en heeft geen invloed op je diensten. Zie je ook andere kleuren of knipperende lampjes? Controleer dan wat het betekent met behulp van dit overzicht.

 

Ervaar je internetproblemen? Volg dan de stappen op deze pagina of start een nieuw topic, zodat we je daar verder kunnen helpen.

Bekijk in context

0 Kudos
73 Reacties 73
Tom.
Level 18

Is er een storing bekend bij ziggo?

https://www.ziggo.nl/klantenservice/storingen 

 

Werkt het internet bekabeld wel?

 

0 Kudos
Smit98
Level 1
Topicstarter
Tom. wrote:

Is er een storing bekend bij ziggo?

https://www.ziggo.nl/klantenservice/storingen 

 

Werkt het internet bekabeld wel?

 

Er is geen storing bekend. Of het bekabeld wel werkt hebben we nog niet geprobeerd. 

0 Kudos
Tom.
Level 18

Zou je dat eens willen proberen?

 

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

@Smit98 Welk modem heb je in gebruik?

Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo achter hun naam staan, vrijwel iedere werkdag langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.

Klik hier om je postcode en huisnummer in je profiel te zetten.
Op de pagina iets naar beneden scrollen.

 

0 Kudos
Smit98
Level 1
Topicstarter

 

0 Kudos
Tom.
Level 18

Heb je vaker internet problemen?

0 Kudos
Smit98
Level 1
Topicstarter
Tom. wrote:

Heb je vaker internet problemen?

Nee nooit 

0 Kudos
Smit98
Level 1
Topicstarter

 

0 Kudos
Smit98
Level 1
Topicstarter

Inmiddels verbonden. Het lampje brand nog oranje en krijg nu een vreemde melding op mijn iPhone. 

0 Kudos
Tom.
Level 18

Doe eens privé adres uitschakelen.

 

0 Kudos
Tom.
Level 18

Om je signaal te kunnen beoordelen:

 

Kun je de up- en downstream waarden en netwerkhistorie van je modem hier posten?

 

Instructies:

https://community.ziggo.nl/deel-je-tips-en-suggesties-91/waar-vind-ik-de-up-en-downstreamwaarden-van...

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Zie ik zelden langskomen, alleen het oranje/rode lampje geeft oververhitting/kortsluiting aan.

Wat gebeurt er als je de stroom er 30 seconden vanaf haalt?

Geen effect, dan de resetknop achterop 30 seconden ingedrukt houden.

Geen effect, laat het hier weten, dan kan een Ziggo moderator er naar kijken.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo achter hun naam staan, vrijwel iedere werkdag langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.

Klik hier om je postcode en huisnummer in je profiel te zetten.
Op de pagina iets naar beneden scrollen.

Smit98
Level 1
Topicstarter
Be rt wrote:

Zie ik zelden langskomen, alleen het oranje/rode lampje geeft oververhitting/kortsluiting aan.

Wat gebeurt er als je de stroom er 30 seconden vanaf haalt?

Geen effect, dan de resetknop achterop 30 seconden ingedrukt houden.

Geen effect, laat het hier weten, dan kan een Ziggo moderator er naar kijken.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo achter hun naam staan, vrijwel iedere werkdag langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.

Klik hier om je postcode en huisnummer in je profiel te zetten.
Op de pagina iets naar beneden scrollen.

Beide geprobeerd maar het lampje blijft oranje. 

0 Kudos
Smit98
Level 1
Topicstarter

 

0 Kudos
Tom.
Level 18

Zou je de netwerkhistorie van het modem kunnen delen?

Locatie:

Geavanceerde instellingen > hulpmiddelen >netwerk status.

 

Ga naar het netwerkhistorie tabblad en kopieer/deel de volledige netwerkhistorie.

0 Kudos
Smit98
Level 1
Topicstarter

 

0 Kudos
Tom.
Level 18

Zou je de rest van de netwerk historie ook kunnen delen?

0 Kudos
Smit98
Level 1
Topicstarter
Tom. wrote:

Zou je de rest van de netwerk historie ook kunnen delen?

Bedoel je de gegevens onder de andere kopjes? 

0 Kudos
Tom.
Level 18

De netwerkhistorie die je net deelde was volgensmij maar een deel van de netwerkhistorie.

Of stond er niet meer in?

0 Kudos