Dag,
onze WiFi is eruit. De box opnieuw opstarten helpt niet. Dan brand het lampje heel even groen en gaat dan weer over op oranje.
heel vervelend aangezien we thuis werken en nu niks kunnen doen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Het ticket is gesloten! Een oranje lampje op de Connectbox is niet gekoppeld aan een storingsbeeld, het is slechts een 'visueel' verschil en heeft geen invloed op je diensten. Zie je ook andere kleuren of knipperende lampjes? Controleer dan wat het betekent met behulp van dit overzicht.
Ervaar je internetproblemen? Volg dan de stappen op deze pagina of start een nieuw topic, zodat we je daar verder kunnen helpen.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Is er een storing bekend bij ziggo?
https://www.ziggo.nl/klantenservice/storingen
Werkt het internet bekabeld wel?
Tom. wrote:
Is er een storing bekend bij ziggo?
https://www.ziggo.nl/klantenservice/storingen
Werkt het internet bekabeld wel?
Er is geen storing bekend. Of het bekabeld wel werkt hebben we nog niet geprobeerd.
Zou je dat eens willen proberen?
@Smit98 Welk modem heb je in gebruik?
Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo achter hun naam staan, vrijwel iedere werkdag langskomen in ieder topic.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Klik hier om je postcode en huisnummer in je profiel te zetten.
Op de pagina iets naar beneden scrollen.
Heb je vaker internet problemen?
Tom. wrote:
Heb je vaker internet problemen?
Nee nooit
Inmiddels verbonden. Het lampje brand nog oranje en krijg nu een vreemde melding op mijn iPhone.
Doe eens privé adres uitschakelen.
Om je signaal te kunnen beoordelen:
Kun je de up- en downstream waarden en netwerkhistorie van je modem hier posten?
Instructies:
Zie ik zelden langskomen, alleen het oranje/rode lampje geeft oververhitting/kortsluiting aan.
Wat gebeurt er als je de stroom er 30 seconden vanaf haalt?
Geen effect, dan de resetknop achterop 30 seconden ingedrukt houden.
Geen effect, laat het hier weten, dan kan een Ziggo moderator er naar kijken.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo achter hun naam staan, vrijwel iedere werkdag langskomen in ieder topic.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Klik hier om je postcode en huisnummer in je profiel te zetten.
Op de pagina iets naar beneden scrollen.
Be rt wrote:
Zie ik zelden langskomen, alleen het oranje/rode lampje geeft oververhitting/kortsluiting aan.
Wat gebeurt er als je de stroom er 30 seconden vanaf haalt?
Geen effect, dan de resetknop achterop 30 seconden ingedrukt houden.
Geen effect, laat het hier weten, dan kan een Ziggo moderator er naar kijken.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo achter hun naam staan, vrijwel iedere werkdag langskomen in ieder topic.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Klik hier om je postcode en huisnummer in je profiel te zetten.
Op de pagina iets naar beneden scrollen.
Beide geprobeerd maar het lampje blijft oranje.
Zou je de netwerkhistorie van het modem kunnen delen?
Locatie:
Geavanceerde instellingen > hulpmiddelen >netwerk status.
Ga naar het netwerkhistorie tabblad en kopieer/deel de volledige netwerkhistorie.
Zou je de rest van de netwerk historie ook kunnen delen?
Tom. wrote:
Zou je de rest van de netwerk historie ook kunnen delen?
Bedoel je de gegevens onder de andere kopjes?
De netwerkhistorie die je net deelde was volgensmij maar een deel van de netwerkhistorie.
Of stond er niet meer in?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.