1
Vraag
2
Reacties
Smit98

Level 1
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

geen wifi - oranje lampje (connectbox)

Dag,

 

onze WiFi is eruit. De box opnieuw opstarten helpt niet. Dan brand het lampje heel even groen en gaat dan weer over op oranje. 
heel vervelend aangezien we thuis werken en nu niks kunnen doen. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Het ticket is gesloten!  Een oranje lampje op de Connectbox is niet gekoppeld aan een storingsbeeld, het is slechts een 'visueel' verschil en heeft geen invloed op je diensten. Zie je ook andere kleuren of knipperende lampjes? Controleer dan wat het betekent met behulp van dit overzicht.

 

Ervaar je internetproblemen? Volg dan de stappen op deze pagina of start een nieuw topic, zodat we je daar verder kunnen helpen.

Bekijk in context

73 Reacties 73
Tom.

Level 18
  • 5481Posts
  • 205Oplossingen
  • 1222Likes

Is er een storing bekend bij ziggo?

https://www.ziggo.nl/klantenservice/storingen 

 

Werkt het internet bekabeld wel?

 

Smit98
Topicstarter
Level 1
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Tom. wrote:

Is er een storing bekend bij ziggo?

https://www.ziggo.nl/klantenservice/storingen 

 

Werkt het internet bekabeld wel?

 

Er is geen storing bekend. Of het bekabeld wel werkt hebben we nog niet geprobeerd. 

Tom.

Level 18
  • 5481Posts
  • 205Oplossingen
  • 1222Likes

Zou je dat eens willen proberen?

 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@Smit98 Welk modem heb je in gebruik?

Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo achter hun naam staan, vrijwel iedere werkdag langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.

Klik hier om je postcode en huisnummer in je profiel te zetten.
Op de pagina iets naar beneden scrollen.

 

Smit98
Topicstarter
Level 1
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

 

Tom.

Level 18
  • 5481Posts
  • 205Oplossingen
  • 1222Likes

Heb je vaker internet problemen?

Smit98
Topicstarter
Level 1
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Tom. wrote:

Heb je vaker internet problemen?

Nee nooit 

Smit98
Topicstarter
Level 1
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

 

Smit98
Topicstarter
Level 1
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Inmiddels verbonden. Het lampje brand nog oranje en krijg nu een vreemde melding op mijn iPhone. 

Tom.

Level 18
  • 5481Posts
  • 205Oplossingen
  • 1222Likes

Doe eens privé adres uitschakelen.

 

Tom.

Level 18
  • 5481Posts
  • 205Oplossingen
  • 1222Likes

Om je signaal te kunnen beoordelen:

 

Kun je de up- en downstream waarden en netwerkhistorie van je modem hier posten?

 

Instructies:

https://community.ziggo.nl/deel-je-tips-en-suggesties-91/waar-vind-ik-de-up-en-downstreamwaarden-van...

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Zie ik zelden langskomen, alleen het oranje/rode lampje geeft oververhitting/kortsluiting aan.

Wat gebeurt er als je de stroom er 30 seconden vanaf haalt?

Geen effect, dan de resetknop achterop 30 seconden ingedrukt houden.

Geen effect, laat het hier weten, dan kan een Ziggo moderator er naar kijken.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo achter hun naam staan, vrijwel iedere werkdag langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.

Klik hier om je postcode en huisnummer in je profiel te zetten.
Op de pagina iets naar beneden scrollen.

Smit98
Topicstarter
Level 1
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Be rt wrote:

Zie ik zelden langskomen, alleen het oranje/rode lampje geeft oververhitting/kortsluiting aan.

Wat gebeurt er als je de stroom er 30 seconden vanaf haalt?

Geen effect, dan de resetknop achterop 30 seconden ingedrukt houden.

Geen effect, laat het hier weten, dan kan een Ziggo moderator er naar kijken.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo achter hun naam staan, vrijwel iedere werkdag langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.

Klik hier om je postcode en huisnummer in je profiel te zetten.
Op de pagina iets naar beneden scrollen.

Beide geprobeerd maar het lampje blijft oranje. 

Smit98
Topicstarter
Level 1
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

 

Tom.

Level 18
  • 5481Posts
  • 205Oplossingen
  • 1222Likes

Zou je de netwerkhistorie van het modem kunnen delen?

Locatie:

Geavanceerde instellingen > hulpmiddelen >netwerk status.

 

Ga naar het netwerkhistorie tabblad en kopieer/deel de volledige netwerkhistorie.

Smit98
Topicstarter
Level 1
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

 

Tom.

Level 18
  • 5481Posts
  • 205Oplossingen
  • 1222Likes

Zou je de rest van de netwerk historie ook kunnen delen?

Smit98
Topicstarter
Level 1
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Tom. wrote:

Zou je de rest van de netwerk historie ook kunnen delen?

Bedoel je de gegevens onder de andere kopjes? 

Tom.

Level 18
  • 5481Posts
  • 205Oplossingen
  • 1222Likes

De netwerkhistorie die je net deelde was volgensmij maar een deel van de netwerkhistorie.

Of stond er niet meer in?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic