Hallo,
De afgelopen week was het internet bij ons merkbaar instabiel. Sinds gisteren geeft het modem (Gigabox) selectief internet. het wifi-signaal staat aan, ook de led-ring op de modem brandt als normaal. Ik kan geen webpagina's meer openen, ook geen berichten lezen via bv de nos of nu.nl app. Thuiswerken is niet mogelijk.
De app van de locale krant doet het wel, net als streamingsdiensten, Instagram en FB. Whatss-app geeft zo af en toe berichten door.
Op de nextbox kan ik normaal TV kijken, ook de opnames, maar hier is bv Netflix niet te bereiken.
Ook mijn deco's geven geen signaal meer en staan op rood.
Ook wanneer ik mijn laptop bekabeld aansluit dan is er geen verbinding en kunnen webpagina' s niet worden geopend.
Ik heb uiteraard alle stappenplannen doorlopen, het modem meerdere malen gereset.
Ik wilde de setting van mijn modem bekijken maar kan deze niet bereiken, de link geeft geen respons.
Gisteren gebeld met Ziggo, niet erg veel wijzer van geworden. Er is een afspraak gemaakt voor een monteur maar het lijkt me niet aan het signaal te liggen. Ik heb eerder het idee dat het probleem in het modem zit.
Iemand die dit probleem herkent en aanwijzingen heeft richting de oplossing?
Alvast veel dank! Hopelijk kan ik maandag weer gewoon aan het werk.