in postcode 6211cc is sinds eergisteren alle verbinding met Ziggo verbroken. Op navraag bleek dat het wel minimaal een week zou duren voordat er iets aangedaan zou kunnen worden. Hoe moet dat in deze huidig moderne tijd? Moet wel via internet werken en kan dat nu een week niet. Weet iemand een oplossing? Bij Ziggo zeggen dat het helaas niet anders kan.
Bij voorbaat bedankt voor de hulp, Dick
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Is er ook een oorzaak bekend gemaakt door Ziggo aan je?
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag langskomen in ieder topic.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Heb je een Vodafone mobiel abonnement?
Zo ja, dan kan daar 50 GB toegevoegd worden en kun je mogelijk je telefoon als Wi-Fi-hotspot gebruiken.
"Hoe moet dat in deze huidig moderne tijd?"
Als er ergens een kabel uit de grond getrokken wordt door één of andere aannemer, is dat bij iedere provider een drama en als die aan 2 kanten echt defect is, dan kan het dagen duren.
Helaas ligt er vrijwel nergens een dubbele kabel om dit soort zaken op te vangen.
Is de storing al verholpen? Op de storingchecker is er geen (meer) bekend
@Schiferli Sr
Welkom op de Ziggo Community.
Helaas zie ik niet dat er contact tussen jou en de klantenservice is geweest en ik weet dan ook niet wat er uberhaupt is besproken.
Wat ik opvallender vind is dat je dit topic gisteren hebt gestart, terwijl ik je modem alweer sinds 1 april online zie en er is dataverbruik op je modem.
Wat is het probleem precies? Je modem is (goed) online. Een toelichting van jouw kant is dan ook zeer welkom!
dat het modem werkt is niet mogelijk want mijn vriendin is bij mij in Soest. Hebben via mobiele telefoon contact met haar buren gehad en die hebben hetzelfde probleem. Mijn vriendin heeft contact met de helpdesk van Ziggo gehad en daar kreeg ze te horen( na intern overleg) dat er geen mogelijkheid was om voor vrijdag de 9e wat te laten doen.Bij haar buren is het probleem hetzelfde.
@Schiferli Sr
Excuses, mijn fout! Ik heb jouw eigen verbinding uitgelezen en ik begrijp nu pas dat het om de verbinding van je vriendin gaat.
Kun je mij d.m.v. een privébericht haar exacte postcode en huisnummer doorgeven? Dan controleer ik ook even wat er in de wijk gaande is.
Beste Serkan, geen idee hoe ik een privé bericht kan sturen, maar is xxxx
***Privégegevens verwijderd door moderator***
@Schiferli Sr
Bedankt voor het delen van de postcode en huisnummer. Ik zie dat er een individuele storingsmonteur voor bij de buren staat ingepland.
Uit de interactie met mijn collega lees ik 'er is een monteur via de buren ingepland', maar dat is enkel een afspraak voor bij de buren. Dit betreft (nog) geen netwerkstoring omdat er maar van 1 klant bekend is dat er een storing speelt.
Ik brengt het volgende nieuws niet graag, maar ik denk wel dat het volgende het beste advies is:
Ik adviseer je vriendin eigenlijk om zelf ook een individuele monteursafspraak te maken met onze helpdesk. Je kunt er namelijk niet vanuit gaan dat de monteur die bij je buren langskomt, uberhaupt op de hoogte is van de problemen bij jou thuis en of hij er naar gaat (of naar kan) kijken. De monteur is op individueel niveau ingepland en is zelf alleen op de hoogte van de problemen bij de buren, en niet bij jou!
Ik wil ook voorkomen dat straks je buren weer online zijn, en jouw verbinding nog niet online is.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.