Voor mijn partner: kan geen mail versturen nadat hij een aantal foto's probeerde te versturen. mailbox leeg gehaald. geen resultaat. Nu niks meer te versturen. zie bijlage welke melding we krijgen. Wie kan ons helpen?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Lukt het via de webmail wel? En kan je anders deze instellingen nalopen?
blijkbaar heeft ziggo poortje 25 naar smtp.ziggo.nl dicht gegooid.. fijn dat ze dat even aankondigen enzo..
wij hadden dit ook op meerdere adressen en meerdere gebruikers..
anyhows: https://www.ziggo.nl/klantenservice/e-mail/serverinstellingen
als je pop gewend bent dan krijg je iets als dit (in een nieuwere outlook versie)
Er staat ingevuld smtp.quicknet.nl en als ik me niet vergis las ik deze week dat deze smtp ook uitgeschakeld is dus zou je smtp.ziggo.nl moeten gebruiken, op poort 587 inderdaad.
Hallo @JaapenMario, goed dat je het hier aankaart! Ik zie dat je al de nodige tips hebt ontvangen. Is het probleem inmiddels opgelost?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.