Alles wat je wilt weten over de levels
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Voor mijn partner: kan geen mail versturen nadat hij een aantal foto's probeerde te versturen. mailbox leeg gehaald. geen resultaat. Nu niks meer te versturen. zie bijlage welke melding we krijgen. Wie kan ons helpen?
Lukt het via de webmail wel? En kan je anders deze instellingen nalopen?
blijkbaar heeft ziggo poortje 25 naar smtp.ziggo.nl dicht gegooid.. fijn dat ze dat even aankondigen enzo..
wij hadden dit ook op meerdere adressen en meerdere gebruikers..
anyhows: https://www.ziggo.nl/klantenservice/e-mail/serverinstellingen
als je pop gewend bent dan krijg je iets als dit (in een nieuwere outlook versie)
Er staat ingevuld smtp.quicknet.nl en als ik me niet vergis las ik deze week dat deze smtp ook uitgeschakeld is dus zou je smtp.ziggo.nl moeten gebruiken, op poort 587 inderdaad.
Hallo @JaapenMario, goed dat je het hier aankaart! Ik zie dat je al de nodige tips hebt ontvangen. Is het probleem inmiddels opgelost?
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...